Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Mooi beeld.
Mooie blik en uitstraling
Op sommige plaatsen wat last van ruis, waarschijnlijk meer in de donkere gedeeltes die opgelicht zijn.
mvg,
Eddy
Klopt, en dit zie ik dus duidelijk niet zo goed als jullie. Ik zal het vrijdagmorgen wel weten als ik op controle moet naar de dokter op het werk. Nieuwe en sterkere brilglazen...
Beter van ruis maar minder scherp ook al is ie aanvaardbaar Vosse. Gezien de achteruitgang van scherpte zou de ruis (puntjes) wel eens ontstaan kunnen zijn door het verscherpen. Je mag me tegenspreken. Knappe kop hoor, allée bedoel hoofd.
Beter van ruis maar minder scherp ook al is ie aanvaardbaar Vosse. Gezien de achteruitgang van scherpte zou de ruis (puntjes) wel eens ontstaan kunnen zijn door het verscherpen. Je mag me tegenspreken. Knappe kop hoor, allée bedoel hoofd.
Zal een combinatie zijn van het oplichten en het verscherpen zeker Raymond.
Ik vond het ook een knappe "kop", hij zat op de schouders van zijn vader zodat ik toch een redelijk goede bg had.
Allee, op naar de volgende en hopelijk betere.
Mvg.
Comment