.jpg)
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
iemand een jenevertje?
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
Re: iemand een jenevertje?
Hebben ze geen Smeets ?
Mooi die kleuren en dat licht.
Aangename foto.
mvg,
EddySmaken verschillen
-
Alhoewel ik liever een kruidenbitter nuttig ziet dit er ook wel lekker uit.
Je weet je plekjes wel te vinden Michel om mooie en lekkere foto's te maken.Moest maar snel (weer) eens met jou op stap.
Om dat je er zo van houden ander niet
Last edited by Cameraobschuura; 3 september 2013, 12:33.
Comment
-
Mooi licht op de verschillende flessen (waarsch. diezelfde spots waar je gewag van maakte in je vorige).
Er zijn reeds behoorlijke wat lege bij..... of zijn het allemaal lege en dienen ze enkel als versiering ?
PS Voor een jenevertje ga ik bij Pol in Gent....maar het is weeral veel te lang geleden.
Groetjes
Comment
-
Goed in beeld gebracht Michel,tof grts,JozefHij ging met de TIJD mee,en is nooit terug gezien !!!
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door bommasien Bekijk berichtDit vind ik een knap beeld!
Mvg.
Comment
-
Mooi belicht.
Ik had op die eerst onleesbare kaartjes wat anders verwacht. Iets van hoe
lekker het was en dat soort zaken. Nu blijkt het een monocultuur van Filliers,
overigens niet te versmaden en ik weet waar ik het in Amsterdam kan nuttigen.Van waardering geniet ik.
Van kritiek leer ik.
Comment
-
-
Hoi Nonkel! Lang geleden. Maar je het het niet verleerd in die tijd zie ik! Integendeel!
Knap gezien
TomCanon EOS500D - EF-S 18-55 f3.5-5.6 IS - EF 50 f1.8 II - EF 70-300 f4-5.6 iS USM - Canon Speedlite 430EX II
Mijn Website
Comment
-
Interessant als beeld als je dergelijke zaken kan vastleggen Michel. De lege zijn waarschijnlijk van jou, dan heb je er al wat jaartjes over gedaan maar een fotograaf moet nu eenmaal geduld hebbenKunst is genieten - genieten is een kunst !
Comment
Comment