Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Eerstvolgende Shooting Day: Trollenwandeling in De Schorre (Boom) op 12 april 2025.
foei, hij schijnt je nog wel uit te lachen. Zoiets als, ik heb je mooi doen lopen niet. Wanneer de volgende beurt ?
Het is een kapoen, maar een mooie. Hij staat er heel mooi op. Ik ben razend blij dat ik hem nog eens zie.
Staat er mooi op Marie-Anne...!
Misschien, maar dat is muggenziften, nog klein tikkeltje lager in standpunt...
Niet dat ik u nu bepaald nog een dag achter Haïko wil aansturen hé
Groetjes
Marc
Perfectie is niet haalbaar, daarom eisen we ze van de anderen. (Tolstoi)
Staat er mooi op Marie-Anne...!
Misschien, maar dat is muggenziften, nog klein tikkeltje lager in standpunt...
Niet dat ik u nu bepaald nog een dag achter Haïko wil aansturen hé
Toch een goed portret van je Haïko, niet gemakkelijk om er een topper van te maken wat we allen zo graag willen Marie-anne. Ben je ondertussen al op je positieve ?
leuk,
idd liever iets lager;
zou ie zich niet afvragen waarom je daar op je knieën zit, of op je buik ligt? En dan zo toch nog afkomen? Of is ie dat al gewoon van je?
Oogjes nog iets verscherpen.
Wat is dat daar linksonder zijn tong?
Lager standpunt, ja had ik ook in de gaten.
Maar is vreselijk moeilijk met hem, hij houdt heel veel van cameralenzen.
Probeert ze altijd schoon te likken
@ Brombeer en G.R. : heb er best nog een dagje voor over hoor
@NoenkelMi : je bent de eerste die het opmerkt. Is zijn tekenband waarschijnlijk.
Comment