deka
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Afzonderlijk en toch ook wel samen
Collapse
X
-
-
Re: Afzonderlijk en toch ook wel samen
dit zie ik niet..?
iets meer info.
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
-
Dit vind ik een zeer creatieve of artistieke visie van de auteur en dat verdient een pluim. Ik zie het wél Deka en speciaal van benadering, sfeer en presentatieKunst is genieten - genieten is een kunst !
Comment
-
speciaal, in de positieve zin
al had ik liever die schuine stengel (van onderrechts naar linksboven) niet gezien
Zonder die zou het nog specialer zijn
Comment
-
-
Bouk, Jessey, G.R.,noenkelMi, mikje
Dank voor jullie visie op dit beeld.
@Bouk : pm gestuurd met wat uitleg. Wil kijker liever zelf het beeld laten interpreteren, zonder al teveel tekst en uitleg ....
@Jessey : hooglicht is hier een bewust keuze. In mijn opzet was het de bedoeling om die weg naar het licht ook weer te geven.
@ NoenkelMi : bedoel je dan de schuine stengel waar de zijstengels op vasthangen ?
Groeten,
dekaThere is a crack in everything, that's how the light gets in. ( L. Cohen )
Comment
-
inderaad ja,
ik weet het
maar het zou voor mij 'specialer' zijn
Comment
-
Jessey, Pixxel, noenkelMi
@Jessey : vrees dat het dan wat teveel van het goede wordt
@Pixxel : dank voor je visie bij dit beeld.
@noenkelMi : zonder de tak wordt het een beetje een " onmogelijk " beeld ... Die twee zijtakken worden hier immers gedragen door de afgeknapte tak. Maar goed, je kan het anders bekijken ook hoor.
groeten,
dekaThere is a crack in everything, that's how the light gets in. ( L. Cohen )
Comment
-
-
Als ik mijn fantasie de vrije loop mag laten gaan...vertelt het beeld mij zeker een verhaal.
Een verhaal echter dat ik niet mooi vind.
We kunnen natuurlijk niet voor elk verhaal dat we niet mooi vinden de ogen sluiten en dat komt in deze foto goed tot uiting.
Kort samengevat: de varen ziet er mij flink toegetakeld uit door invloeden van buitenaf en tracht zich moeizaam te herstellen.
Ik denk dat het daarbij normaal is dat een plant naar het licht neigt om energie te halen uit fotosynthese.
Beetje fantasie en realiteit door elkaar verweven.
Groetjes
MarcPerfectie is niet haalbaar, daarom eisen we ze van de anderen. (Tolstoi)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Brombeer Bekijk berichtAls ik mijn fantasie de vrije loop mag laten gaan...vertelt het beeld mij zeker een verhaal.
Een verhaal echter dat ik niet mooi vind.
We kunnen natuurlijk niet voor elk verhaal dat we niet mooi vinden de ogen sluiten en dat komt in deze foto goed tot uiting.
Kort samengevat: de varen ziet er mij flink toegetakeld uit door invloeden van buitenaf en tracht zich moeizaam te herstellen.
Ik denk dat het daarbij normaal is dat een plant naar het licht neigt om energie te halen uit fotosynthese.
Beetje fantasie en realiteit door elkaar verweven.
Groetjes
Marc
Vriendelijke groet, jessey
Comment
Comment