Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Dit vind ik een zeer creatieve of artistieke visie van de auteur en dat verdient een pluim. Ik zie het wél Deka en speciaal van benadering, sfeer en presentatie
Dank voor jullie visie op dit beeld.
@Bouk : pm gestuurd met wat uitleg. Wil kijker liever zelf het beeld laten interpreteren, zonder al teveel tekst en uitleg ....
@Jessey : hooglicht is hier een bewust keuze. In mijn opzet was het de bedoeling om die weg naar het licht ook weer te geven.
@ NoenkelMi : bedoel je dan de schuine stengel waar de zijstengels op vasthangen ?
Groeten,
deka
There is a crack in everything, that's how the light gets in. ( L. Cohen )
@Jessey : vrees dat het dan wat teveel van het goede wordt
@Pixxel : dank voor je visie bij dit beeld.
@noenkelMi : zonder de tak wordt het een beetje een " onmogelijk " beeld ... Die twee zijtakken worden hier immers gedragen door de afgeknapte tak. Maar goed, je kan het anders bekijken ook hoor.
groeten,
deka
There is a crack in everything, that's how the light gets in. ( L. Cohen )
Als ik mijn fantasie de vrije loop mag laten gaan...vertelt het beeld mij zeker een verhaal.
Een verhaal echter dat ik niet mooi vind.
We kunnen natuurlijk niet voor elk verhaal dat we niet mooi vinden de ogen sluiten en dat komt in deze foto goed tot uiting.
Kort samengevat: de varen ziet er mij flink toegetakeld uit door invloeden van buitenaf en tracht zich moeizaam te herstellen.
Ik denk dat het daarbij normaal is dat een plant naar het licht neigt om energie te halen uit fotosynthese.
Beetje fantasie en realiteit door elkaar verweven.
Groetjes
Marc
Perfectie is niet haalbaar, daarom eisen we ze van de anderen. (Tolstoi)
Als ik mijn fantasie de vrije loop mag laten gaan...vertelt het beeld mij zeker een verhaal.
Een verhaal echter dat ik niet mooi vind.
We kunnen natuurlijk niet voor elk verhaal dat we niet mooi vinden de ogen sluiten en dat komt in deze foto goed tot uiting.
Kort samengevat: de varen ziet er mij flink toegetakeld uit door invloeden van buitenaf en tracht zich moeizaam te herstellen.
Ik denk dat het daarbij normaal is dat een plant naar het licht neigt om energie te halen uit fotosynthese.
Beetje fantasie en realiteit door elkaar verweven.
Comment