Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Technisch weinig of niets op aan te merken, met uitzondering van het blauwe (trap en vlekken op muren).
Tenzij die trap en de tekst op de muur en de vlekken in werkelijkheid ook echt blauw zijn, wat me toch onwaarschijnlijk lijkt.
Ik vond je vorige van deze locatie beter.
Groetjes
Kan enkel maar hopen dat nu er mensen tijd en moeite in steken om te restaureren dat een halt toegeroepen werd aan de graffiti drift...
Wat betreft de foto zelf moest voor mij persoonlijk het gat van de timmerman of het begin ervan links er net niet op gestaan hebben. Voor het overige deze, waarschijnlijk contrastrijke, ruimte mooi weergegeven en alhoewel voor jou niet zo belangrijk, passende titel.
Groetjes
Marc
Perfectie is niet haalbaar, daarom eisen we ze van de anderen. (Tolstoi)
Technisch weinig of niets op aan te merken, met uitzondering van het blauwe (trap en vlekken op muren).
Tenzij die trap en de tekst op de muur en de vlekken in werkelijkheid ook echt blauw zijn, wat me toch onwaarschijnlijk lijkt.
Ik vond je vorige van deze locatie beter.
Groetjes
Door HDR bewerking is dat cyaan waarschijnlijk iets meer gesatureerd.
Kan enkel maar hopen dat nu er mensen tijd en moeite in steken om te restaureren dat een halt toegeroepen werd aan de graffiti drift...
Wat betreft de foto zelf moest voor mij persoonlijk het gat van de timmerman of het begin ervan links er net niet op gestaan hebben. Voor het overige deze, waarschijnlijk contrastrijke, ruimte mooi weergegeven en alhoewel voor jou niet zo belangrijk, passende titel.
Comment