Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
In prinicpe op:
op onderkant bordes
dakgoot
dakrand
en als het goed is zie je dan dat rechts een beetje uit het lood staat, wat in je vergrote versie nog maar nauwelijks zichtbaar is, omdat je er al het een en ander aan gedaan hebt.
Note: het kan best zijn dat het dak daadwerkelijk miet meer in het lood staat, ik zal 't laten zoals ie nu is.
Last edited by in2lapland; 26 augustus 2013, 20:18.
en als het goed is zie je dan dat rechts een beetje uit het lood staat, wat in je vergrote versie nog maar nauwelijks zichtbaar is, omdat je er al het een en ander aan gedaan hebt.
*evil smile* Ik heb in de grotere versie enkel de (kleinere) handtekening naar links verplaatst en 2 sensorvlekjes verwijderd. (Jaja, 't is niet schoon van mij, hé)
[CENTER][IMG]Ik heb gevloekt om hem recht te trekken... Is 't gelukt volgens jullie?
Op algemene aanvraag: meer beeld, minder handtekening.
Ook al heb je gevloekt, laat het ons niet weten maar wees fier op het
eindresultaat, laat het zien en wacht dan het commentaar af. Dan krijg
je commentaar op de foto en niet op je bijgevoegde tekst.
En die handtekening blijft gewoon veel te groot en onbescheiden. Picasso
en Rembrandt mogen jouw voorbeelden zijn als je echt moet.
0.14 graad is echt niet veel verschil op twee metingen.
Tijdens het rechttrekken, heb ik mijn latje ook een beetje overal tegen gelegd en ben tot de constatatie gekomen dat er niets recht is aan dat gebouw. Dus moest ik kiezen voor wat visueel recht oogt. Ik heb me hoofdzakelijk gebaseerd op de vertikalen en de onderste dakrand. Ik kan nog aannemen dat de handtekening in de eerste doorweegt en de boel doet hellen. Maar jij komt met cijfers en niet met perceptie. Ik kan dus geen zinnige uitleg vinden voor het rechter-staan van de UP.
Ook al heb je gevloekt, laat het ons niet weten maar wees fier op het
eindresultaat, laat het zien en wacht dan het commentaar af. Dan krijg
je commentaar op de foto en niet op je bijgevoegde tekst.
Een goeie tip die ik graag meeneem naar mijn volgende foto. Dank je!
En geef gerust je gewaardeerde commentaar over deze, en passant.
En die handtekening blijft gewoon veel te groot en onbescheiden. Picasso
en Rembrandt mogen jouw voorbeelden zijn als je echt moet.
Dat is een andere discussie... ik zet nu eenmaal geen foto online zonder leesbare handtekening. Het heeft niets met bescheiden te maken. Dat word ik als ik foto's van anderen bekijk.
Comment