Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Vind niet echt dat deze foto's Amsterdam uitstralen. 2 en 3 vin ik helemaal niks hebben, als ik zou moeten kiezen kies ik voor 1 omdat daar nog wat herhaling in zit, maar ook van deze ben ik niet helemaal weg.
Vind niet echt dat deze foto's Amsterdam uitstralen. 2 en 3 vin ik helemaal niks hebben, als ik zou moeten kiezen kies ik voor 1 omdat daar nog wat herhaling in zit, maar ook van deze ben ik niet helemaal weg.
Is dat de bedoeling dan?
Mijn bedoeling is niet om het typische Amsterdam gevoel te geven aan deze foto's, of aan de andere foto's van die reeks. Mijn bedoeling is wel om shots te maken die ik leuk vind, maar een ander persoon misschien dan weer niet.
Het zou een beetje gek zijn om als titel "San Francisco" te nemen, hé.
Last edited by Jensdh; 25 augustus 2013, 17:59.
Reden: editje
Het gebouw rustte oorspronkelijk op 13 659 houten heipalen, een aantal dat vroeger veel schoolkinderen leerden ('dagen van het jaar, eentje ervoor, negentje erachter'). Momenteel zijn het er nog 13 657 - er zijn ooit twee palen verwijderd om te controleren of ze nog gaaf waren (en dat was het geval). Het werd geheel opgetrokken uit Bentheimer zandsteen (oorspronkelijk zeer licht gekleurd)
Het gebouw rustte oorspronkelijk op 13 659 houten heipalen, een aantal dat vroeger veel schoolkinderen leerden ('dagen van het jaar, eentje ervoor, negentje erachter'). Momenteel zijn het er nog 13 657 - er zijn ooit twee palen verwijderd om te controleren of ze nog gaaf waren (en dat was het geval). Het werd geheel opgetrokken uit Bentheimer zandsteen (oorspronkelijk zeer licht gekleurd)
En er is nog veel meer interessante historische informatie over Amsterdam. Thanks voor je bijdrage!
1 en 2 vind ik goed. Die rolluikjes vind ik zelfs heel goed.
Nr3 mag ik ook heel graag maar zou bovenaan die mensen wegcroppen. Die panelen de trap en de man is voor mij voldoende en denk ik zelfs sterker.
1 en 2 vind ik goed. Die rolluikjes vind ik zelfs heel goed.
Nr3 mag ik ook heel graag maar zou bovenaan die mensen wegcroppen. Die panelen de trap en de man is voor mij voldoende en denk ik zelfs sterker.
ja is al beter al had ik bovenaan nog wat weggedaan. Zie je die schaduw, onderaan heb je licht vlak en erboven evenveel plaatsen. Dan zit er een zekere ritme in. Maar het hoeft niet.
Ook hier zie ik 1 en 3 erg graag. 1 is heel kleurrijk. Je update vind ik beter. Nog beter was geweest als de 2 mensen er volledig opstonden, dan ervaar je beter het dieptezicht. Nr 2 is op zich geen slechte foto, maar zegt me gewoon minder.
Comment