Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
kayyaa tjak
Die staat er verdomd mooi op.
Welke filte heb je gebruikt vosse ?
Een opmerking:
Je hebt die lange sluitertijd gebruikt om dat effect in je water te verkrijgen. Ik vind dit effect echter niet zo mooi voor de wolken.
Misschien is het eens een leuk idee om 2 foto's te combineren. één met filter voor het water en één zonder filter voor de wolken.
Groetjes
een pessimist is een optimist met ervaring.
Pentax K-5 en een beetje glas (door gegeven aan mijn dochter Lien)
Pentax k-3II en nog meer glas
kayyaa tjak
Die staat er verdomd mooi op.
Welke filte heb je gebruikt vosse ?
Een opmerking:
Je hebt die lange sluitertijd gebruikt om dat effect in je water te verkrijgen. Ik vind dit effect echter niet zo mooi voor de wolken.
Misschien is het eens een leuk idee om 2 foto's te combineren. één met filter voor het water en één zonder filter voor de wolken.
Groetjes
Ik heb de B+W 10 stops gebruikt voor deze foto.
Dit effect was precies wat ik wou bereiken, had ik 2 foto's genomen zat ik met onbewogen wolken en dan dit water...kweet niet of het beter zou zijn hoor.
Bedankt voor jullie reacties.
Mvg.
Ik ben ook niet voor melkwater, gewoon omdat je het in werkelijkheid nooit op die manier ziet.
Wellicht omdat ik zelf er nogal van hou de werkelijkheid zo getrouw mogelijk weer te geven, alhoewel ik wel eens een "kleine verbetering" toepas .
Maar ik heb ook begrip voor zij die dit wel graag zien, ieder zijn smaak hé.
Fort zelf staat er perfect op.
PS Omdat we straks enkele weken in Bretagne vertoeven, en ik dus heel wat 'zeewaterfoto's' zal nemen heb ik zelfs even met de idee gespeeld me dit filter aan te schaffen als experiment, maar ik ga het toch maar niet doen, omdat ik er 99% zeker van ben dat ik het achteraf toch zal verkopen en dan nog het waardeverlies van 2dehandsverkoop er moet bijnemen.
Comment