Een foto onderweg op onze terugreis uit Italië via Timmelsjoch. Aan de onderzijde iets gecropt en verschaald naar 1024. Kan jullie dit bekoren? Mij namelijk wel
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Bergen in oostenrijk
Collapse
X
-
Bergen in oostenrijk
Een foto onderweg op onze terugreis uit Italië via Timmelsjoch. Aan de onderzijde iets gecropt en verschaald naar 1024. Kan jullie dit bekoren? Mij namelijk welLabels: Geen
-
-
Re: Bergen in oostenrijk
Oorspronkelijk geplaatst door Plaatwerker Bekijk berichtEn wat ben je van plan met de andere helft van het histogram?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cameraobschuura Bekijk berichtDie heb ik in Oostenrijk gelaten. Ik vind juist het juist wel mooi om alles in 1 tint te hebben.Van waardering geniet ik.
Van kritiek leer ik.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Plaatwerker Bekijk berichtOK, smaakzaak dus.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cameraobschuura Bekijk berichtJa. Maar niet jouw smaak?Van waardering geniet ik.
Van kritiek leer ik.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Plaatwerker Bekijk berichtNee. Je hebt hier vormen geabstraheerd en ook daarvoor is zeker een markt.
Zijn er technisch nog andere opmerkingen op de foto?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cameraobschuura Bekijk berichtDat het niet jouw smaak is kan, geen probleem. Dat er mensen (kunnen) zijn die het wel mooi vinden is mooi.
Zijn er technisch nog andere opmerkingen op de foto?
diagonaal LO -> RB. Een smaakvolle (bescheiden) verscherping
mag mijns inziens nog worden toegevoegd, maar vermijd halo's absoluut.Van waardering geniet ik.
Van kritiek leer ik.
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cameraobschuura Bekijk bericht..... Kan jullie dit bekoren? ...
het kijkt gewoon niet lekker.
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
Comment
-
Comment