Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Van de andere kant bekeken+up

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Van de andere kant bekeken+up

Oorspronkelijk geplaatst door bommasien Bekijk bericht
    heb jij een probleem of wat?omdat ik hier geen extra up meer plaats?ik hou zeker rekening met de opmerking ivm de randjes.
    Maar minder met die van het zelf-kritisch zijn
    Al doende leert men...

Flickr

Comment

aub zeg!nog nooit zulke zever meegemaakt!

Verstuurd van mijn GT-S7500 met Tapatalk
      vriendelijke groeten, Sien

Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !

Comment

Het is dan ook komkommertijd
        Al doende leert men...

Flickr

Comment

Mag ik de eerste de beste vinden ? (afgezien uiteraard van de lensvertekening) ...
          Niet geschoten is altijd mis ...

Betreden op eigen risico - de directie is niet aansprakelijk voor gebeurlijke ongevallen.

Comment

heb jij een probleem of wat?omdat ik hier geen extra up meer plaats?ik hou zeker rekening met de opmerking ivm de randjes.
            Ik? Een probleem? Buiten de normale kwalen van het ouder worden zou ik niet weten welk?

Enne ..van mij zal jij niets meer horen of lezen. Moet jij je niet afvragen of ik problemen heb.
            Een win-win situatie aldus.
            perman
            canon EOS 350D, EOS 60D en een beetje glaswerk

Comment

Ja, als jij dat allemaal zever vindt dan begrijp ik nu veel beter waarom jij
              geen spat vooruitkomt.
              Van waardering geniet ik.
              Van kritiek leer ik.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Plaatwerker Bekijk bericht
                Ja, als jij dat allemaal zever vindt dan begrijp ik nu veel beter waarom jij
                geen spat vooruitkomt.
                de ene keer zet ik teveel updates. Als ik er geen meer plaats is het ook niet goed. En als jij vind dat ik niet vooruit kom? Dan is dit voor uw rekening noor!Ik blijk hier posten omdat ik nog steeds wil bijleren. Je moet van sommigen de reacties er maar eens op nalezen.
                Er wordt gewoon een stok achter de deur gezocht. Misschien word het dan toch tijd dat ik andere oorden opzoek. Ik heb hier voor mijn hobby al héél veel moeten verdragen . Maar elke kruik gaat zolang te water....
                Jij zegt dat er geen progressie in mijn foto's zit? Zijn al diegene dat dat wel vinden dan lompe uilen of wat. Jij en nog enkelen achten zichzelf wel superieur zeg! Ik kan ook naar detailtjes gaan zoeken hoor zoals in jouw laatste foto! Ik zeg dan gewoon wat ik zie en begin jou niet te vertellen dat je niet luisterd of niet kritisch genoeg bent etc...
                Ook heb ik van velen bijgeleerd mensen die mij niet aanvielen maar de foto besproken en dat was goed. Maar nu wordt ik persoonlijk aangevallen terwijl bij elke foto die ik post het zweet in mijn schoenen staat. En nogmaals ik heb geen gesofisticeerd materiaal maar ik hou ervan!En misschien zien mijn beelden er hier op mijn laptop(ke) beter uit dan bij u , maar ik let op dan ik geen foutjes maak.
                Als jij zo de perfectie nastreefd wat zit jij dan hier in de BEGINNERSHOEK te doen? Hier worden foto's met fotos geplaatst..dus mijn fotos horen hier.

Comment

Rustig Sien, rustig, misschien heeft het wel met het weer te maken en lopen sommigen tegen het kookpunt aan .
                  Na het weekend lopen de temperaturen wat terug, misschien wordt het dan weer wat milder.
                  Ik heb het zo lang niet uitgehouden als jij, vooral dan omdat ik via PB nog meer afgekraakt werd als hier in het openbaar.
                  Ik lees hier wel nog veel, kijk ook veel maar ik post geen fotos meer. Misschien tot genoegen van sommigen, maar ik gun het hen.
                  Ik blijf wel nu en dan een reactie schrijven, maar niet zoveel meer over fotos (dat deed ik gisteren nog eens, en kreeg weer onmiddellijk de wind van voor), maar meer over dagdagelijkse zaken.
                  Mvrgr.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door kriba Bekijk bericht
                    Rustig Sien, rustig, misschien heeft het wel met het weer te maken en lopen sommigen tegen het kookpunt aan .
                    Na het weekend lopen de temperaturen wat terug, misschien wordt het dan weer wat milder.
                    Ik heb het zo lang niet uitgehouden als jij, vooral dan omdat ik via PB nog meer afgekraakt werd als hier in het openbaar.
                    Ik lees hier wel nog veel, kijk ook veel maar ik post geen fotos meer. Misschien tot genoegen van sommigen, maar ik gun het hen.
                    Ik blijf wel nu en dan een reactie schrijven, maar niet zoveel meer over fotos (dat deed ik gisteren nog eens, en kreeg weer onmiddellijk de wind van voor), maar meer over dagdagelijkse zaken.
                    Mvrgr.

Neen hoor! Ik ben veel te lang rustig gebleven! Je moet je niet laten verjagen...ik ken er nog die deden zoals jij ....
                    toch bedankt !

Comment

de ene keer zet ik teveel updates. Als ik er geen meer plaats is het ook niet goed.
                      Sien, het gaat hem hier niet om het aantal updates, maar over het feit dat heel wat mensen met goede bedoeling 738 keer dezelfde opmerkingen moeten geven (net zoals ik deze litanie ook al voor de 'tigste keer neertik).
                      Je plaatst zeker af en toe eens een goede foto , maar het merendeel van het grut zou aan de basis veel beter moeten en dat kan door die punten zoals : is het scherp, staat het recht, heb ik goed gecropt, staat mijn witbalans goed, ... kritisch te beoordelen vooral je hier post.

Ik heb zo vaak het gevoel dat je post om te posten, dat enkel kwantiteit telt voor je en ten koste van kwaliteit gaat.

Weet je, ik maak ook niet de perfecte foto's (wie wel), maar ik probeer voor mezelf op al die basispunten te letten, zelf kritisch te zijn en enkel te posten wat ik echt 'goed' vind. Als je al een paar jaar in de fotografie zit en zelfs cursus volgt (is toch?), dan vind ik dat je dit moet kunnen.

Ik ben zeker dat men het veel meer zou appreciëren mocht je af en toe posten en dan enkel je 'goede' posten en al die 'komkommer'-foto's achterwege laten. Want weet je, je hebt echt wel goede foto's hoor !!!
                      Al doende leert men...

Flickr

Comment

Working...
                      X