Misschien niet helemaal perfect maar ik leer graag bij.
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
In `t gevang
Collapse
X
-
-
Re: In `t gevang
mooi maar wel op de negeerlijst)(.
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
-
Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk berichtmooi maar wel op de negeerlijst)(.
grt,bouk.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jessey Bekijk berichtSnap reageerlijst niet
De titel is in 't gevang, maar je hebt ze zelf goed gevangen op de gevoelige plaat.
Misschien had ik iets meer scherptediepte liever gezien, nu is ze nogal beperkt.
Maar desalniettemin een mooie .
Mvrgr.
Comment
-
Bij de eerste stoort het pootje dat voor het lijf hangt. Vooral omdat het niet scherp is.
Op dit niveau is het moeilijk om alles scherp te krijgen maar het zou beter geweest zijn met een grotere DoF
De 2de vind ik dan weer wel beter. Het standpunt is beter en de poten storen niet/minder.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Beelder Bekijk berichtGeen verstand van macro, maar wel van beeldvorming Al eens geprobeerd om 180 graden te draaien?
Comment
-
Ik zou het niet omdraaien. Persoonlijk vind ik dat je bij macro toch details naar voor wil halen die je anders niet opvalt.
Alhoewel het kunstwerken zijn, je moet er niet te ver in gaan om de waarheid te "verdraaien".
Een spin hangt meestal aan zijn web en als je het zou omdraaien lijkt het plots onnatuurlijk.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Passero Bekijk berichtIk zou het niet omdraaien. Persoonlijk vind ik dat je bij macro toch details naar voor wil halen die je anders niet opvalt.
Alhoewel het kunstwerken zijn, je moet er niet te ver in gaan om de waarheid te "verdraaien".
Een spin hangt meestal aan zijn web en als je het zou omdraaien lijkt het plots onnatuurlijk.
Comment
-
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Pixxel Bekijk berichtDe f 4 was hier duidelijk te weinig, maar toch een mooie poging.
Maar ze zeggen niet voor niks dat macrofotografie de moeilijkste tak van sport is
Comment
Comment