Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
De titel is in 't gevang, maar je hebt ze zelf goed gevangen op de gevoelige plaat.
Misschien had ik iets meer scherptediepte liever gezien, nu is ze nogal beperkt.
Maar desalniettemin een mooie .
Bij de eerste stoort het pootje dat voor het lijf hangt. Vooral omdat het niet scherp is.
Op dit niveau is het moeilijk om alles scherp te krijgen maar het zou beter geweest zijn met een grotere DoF
De 2de vind ik dan weer wel beter. Het standpunt is beter en de poten storen niet/minder.
Ik zou het niet omdraaien. Persoonlijk vind ik dat je bij macro toch details naar voor wil halen die je anders niet opvalt.
Alhoewel het kunstwerken zijn, je moet er niet te ver in gaan om de waarheid te "verdraaien".
Een spin hangt meestal aan zijn web en als je het zou omdraaien lijkt het plots onnatuurlijk.
Ik zou het niet omdraaien. Persoonlijk vind ik dat je bij macro toch details naar voor wil halen die je anders niet opvalt.
Alhoewel het kunstwerken zijn, je moet er niet te ver in gaan om de waarheid te "verdraaien".
Een spin hangt meestal aan zijn web en als je het zou omdraaien lijkt het plots onnatuurlijk.
Daarom heb ik hem dus niet omgedraaid. vond het er onnatuurlijk uitzien.
De f 4 was hier duidelijk te weinig, maar toch een mooie poging.
Ja soms moet je dingen uitproberen de foto 2 die was F5.6 en allebei met een closup +2 filter gebruikt.
Maar ze zeggen niet voor niks dat macrofotografie de moeilijkste tak van sport is
Comment