Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Update: Knobbelzwaan.

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Update: Knobbelzwaan.

Update: Histogram aangepast.

Deze lijkt geen schrik te hebben van de vogelverschrikker maar was zeker niet gediend
    met mijn aanwezigheid en begon lelijk te blazen.

Bedankt voor het kijken.

Gr, Daniel.
    Last edited by Felix69; 2 juli 2013, 20:26. Reden: Histogram aangepast.

Re: Knobbelzwaan.

Zwaan staat er mooi op, heerlijk kopje. Ze kunnen niet alleen blazen maar ook lelijk naar je uitvallen.
    Ik ben geen fotograaf, ik probeer wel een foto te maken van wat ik zie.

Comment

Het is dat jij weet dat dat vreemde geval op de floue achtergrond een vogelverschrikker is, maar ik vind het gewoon storen en zeer veel aandacht opeisen. Sorry.

Verder hoort een zwaan wit te zijn ... (en je histogram toont dat dat niet het geval is)
      Niet geschoten is altijd mis ...

Betreden op eigen risico - de directie is niet aansprakelijk voor gebeurlijke ongevallen.

Comment

Scheelt toch een slok op de borrel Daniel als je je histogram volledig uitvult

Groetjes
        Marc
        Perfectie is niet haalbaar, daarom eisen we ze van de anderen. (Tolstoi)

Comment

Ga er mee akkoord maar met de laagstaande zon krijg je dan rechts uitgebrand wit en links is schaduw toch normaal. Was een beetje een moeilijke keuze.

Gr, Daniel.

Comment

Ik zou toch ook het histogram eerst in orde brengen(de leegte wegwerken), je kan daar nog je middentonen verminderen.
            mvg,
            Eddy
            Smaken verschillen

Comment

Working...
            X