Misschien niet de sterkste foto's maar ik wil ze hier toch even tonen, door het vreemde lege en nietige gevoel dat ik kreeg op het moment dat ik daar alleen tussen zeer mooi aangelegde en onderhouden miserie stond. Vooral het kleine kruisje van takjes tegen de muur met namen gaf me dat vreemde gevoel.
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Tyne cot cemetery + up
Collapse
X
-
Tyne cot cemetery + up
Misschien niet de sterkste foto's maar ik wil ze hier toch even tonen, door het vreemde lege en nietige gevoel dat ik kreeg op het moment dat ik daar alleen tussen zeer mooi aangelegde en onderhouden miserie stond. Vooral het kleine kruisje van takjes tegen de muur met namen gaf me dat vreemde gevoel.Last edited by kawaracer; 1 juli 2013, 18:40.Labels: Geen
-
-
Re: Tyne cot cemetery
Voor mij is de meest sprekende, ondanks het hele kleine, bijna nietige kruisje, de derde.
De bruinzweem die er inderdaad is zoals Beelder schrijft kan je er makkelijk uithalen.
Je had je best nog iets meer naar links verplaatst zodat het kruisje zijn eigen schaduw niet raakte.
Mvrgr.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kriba Bekijk berichtVoor mij is de meest sprekende, ondanks het hele kleine, bijna nietige kruisje, de derde.
De bruinzweem die er inderdaad is zoals Beelder schrijft kan je er makkelijk uithalen.
Je had je best nog iets meer naar links verplaatst zodat het kruisje zijn eigen schaduw niet raakte.
Mvrgr.
Comment
-
-
die laatste: top!Niet geschoten is altijd mis ...
Betreden op eigen risico - de directie is niet aansprakelijk voor gebeurlijke ongevallen.
Comment
-
ik ga ook voor die laatste
bruinzweem stoort me niet echt; 'k vind hem beter dan je update.
2 ook mooi, maar jammer dat ie schuin is
Comment
Comment