Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Tyne cot cemetery + up

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Tyne cot cemetery + up

Misschien niet de sterkste foto's maar ik wil ze hier toch even tonen, door het vreemde lege en nietige gevoel dat ik kreeg op het moment dat ik daar alleen tussen zeer mooi aangelegde en onderhouden miserie stond. Vooral het kleine kruisje van takjes tegen de muur met namen gaf me dat vreemde gevoel.
    Last edited by kawaracer; 1 juli 2013, 18:40.

Re: Tyne cot cemetery

Moeilijk zo met 3 tegelijk. Bij mij roepen ze toch het beoogde gevoel op hoor. Moet daar dringend eens op bezoek!
    vriendelijke groeten, Sien

Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !

Comment

Foto 1 heeft de beste compositie. Daar zitten wel wat donkere schaduwen in de bomen, maar is zo verholpen.
      Foto twee staat scheef
      Foto drie heeft last van bruinzweem

Comment

Voor mij is de meest sprekende, ondanks het hele kleine, bijna nietige kruisje, de derde.
        De bruinzweem die er inderdaad is zoals Beelder schrijft kan je er makkelijk uithalen.
        Je had je best nog iets meer naar links verplaatst zodat het kruisje zijn eigen schaduw niet raakte.
        Mvrgr.

Comment

Vind de eerste de meest representatieve voor deze begraafplaats

Groetjes
          Marc
          Perfectie is niet haalbaar, daarom eisen we ze van de anderen. (Tolstoi)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door kriba Bekijk bericht
            Voor mij is de meest sprekende, ondanks het hele kleine, bijna nietige kruisje, de derde.
            De bruinzweem die er inderdaad is zoals Beelder schrijft kan je er makkelijk uithalen.
            Je had je best nog iets meer naar links verplaatst zodat het kruisje zijn eigen schaduw niet raakte.
            Mvrgr.
            Dat was ook voor mij ook een klein detail op een immense begraafplaats dat een veel gevoelens opriep, ik hoop dat toch een deel van dit gevoel ook in dit beeld zit

Comment

die laatste: top!
              Niet geschoten is altijd mis ...

Betreden op eigen risico - de directie is niet aansprakelijk voor gebeurlijke ongevallen.

Comment

ik ga ook voor die laatste
                bruinzweem stoort me niet echt; 'k vind hem beter dan je update.
                2 ook mooi, maar jammer dat ie schuin is
                ik probeer...
                mijn Fijsboecq en mijn flickr

Comment

Working...
                X