iso 500-1/100s-F/5-79mm
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Stadse Prei
Collapse
X
-
-
Re: Stadse Prei
Volgens mijn mening staat er hier een beetje veel op de foto.
Wel heel scherp en mooie dof.
PS Zou het kunnen dat je hier geen prei, maar bloeiende sierui (Alium) hebt gefotografeerd Sien ?
Of betekent 'stadse prei' misschien wel ui bij jullie ?
Mvrgr.
-
Oorspronkelijk geplaatst door kriba Bekijk berichtVolgens mijn mening staat er hier een beetje veel op de foto.
Wel heel scherp en mooie dof.
PS Zou het kunnen dat je hier geen prei, maar bloeiende sierui (Alium) hebt gefotografeerd Sien ?
Of betekent 'stadse prei' misschien wel ui bij jullie ?
Mvrgr.
Het 'stadse' verwijst naar het feit dat deze in harte Antwerpen staan!
dank voor uw reactie!vriendelijke groeten, Sien
Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !
Comment
-
Een veel te onrustig bokeh helaas. Als je nog niet hebt gesneden in de compositie, zou ik dit wel overwegen, om lijn in je scherptediepte te krijgen namelijk. Nu haalt de rechtse dit effect helemaal weg. Als je dit wil bekomen, zal je beter met een tele kunnen werken(als je geen macrolens hebt) Neem wat afstand en ga inzoomen, en je zal zien dat het bokeh veel rustiger wordt. Probeer eye-catching en draai daarna de camera naar de gewenste compositie Je had ook naar beneden kunnen richten en de storende factoren weglaten, is een kwestie van zoeken en het bepalen van de afstand.
Comment
-
Een kleurrijk geheel Sien...
Ik volg wel een beetje ivm de compo.
Maar geef toe...nu we niet meer kunnen "wortelen" over je scherpte...is het misschien tijd om beetje te proberen aan compo te werken
Enne...dat is ook zo iets waar je niet vlug in volleerd bent...spreek uit ondervinding
Groetjes
MarcPerfectie is niet haalbaar, daarom eisen we ze van de anderen. (Tolstoi)
Comment
-
ik volg Marc,
enne... ik denk niet dat ze prei aanplanten hartje Antwerpen...
anders zou ie er niet lang blijven
neen hoor, het is alium
tegenwoordig "in" (ook in mijnen hof)
Comment
-
Comment