iso 640-1/200s-F/5.6-108mm
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
De devotie voorbij
Collapse
X
-
-
Re: De devotie voorbij
goed gespot, goed belicht en mooi scherp. Maar ik ben eerlijk gezegd niet wild van de compositie. Sorry, Sien.
En toch heeft het iets...Niet geschoten is altijd mis ...
Betreden op eigen risico - de directie is niet aansprakelijk voor gebeurlijke ongevallen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door y-cam Bekijk berichtgoed gespot, goed belicht en mooi scherp. Maar ik ben eerlijk gezegd niet wild van de compositie. Sorry, Sien.
En toch heeft het iets...
Maar Sien...ik denk, en dat is uiteraard maar één mening..., dat als je hem snijdt tot net boven de hoek van de doos (klein cm'ke) hij er beter uit komt.
Het sterke in deze foto volgens mij is, als ik het zo mag noemen, de teleurgang van de waterhoek" en hoe dit icoon achteloos bij de rest van de oude brol gesmeten werd.
Dat heb je heel goed gezien.
Groetjes
MarcPerfectie is niet haalbaar, daarom eisen we ze van de anderen. (Tolstoi)
Comment
-
Ik zou net als mijn voorganger een nieuwe uitsnede proberen, daarom niet exact die van Brombeer, maar zelf eens op zoek gaan naar iets.
Bij mij gaan mijn ogen steeds naar dat nogal fel blauwe links.....dat zou ik er dus al zeker afsnijden. Eens proberen zou ik zeggen.
De scherpte is de laaste tijd Sien.
Mvrgr.
Comment
-
-
Ja Sien
Je weet ook met croppen dat je scherpte verliest...maar vind dat hier nu niet aan de orde...
Heb zo ooit eens naar een uiteenzetting zitten kijken op 't internet van één of andere Amerikaanse crack qua fotografie. Daarin expliceerde hij zo mooi dat meestal als je een foto maakt je iets gezien hebt dat je bijblijft en dat het de moeite maakte om het te fotograferen. Kunst is dan nog enkel maar "dat" in je foto weer te geven.
Scott Kelby...heb hier ook boeken van hem liggen. Maare $$$ pfieuw...
Groetjes
MarcPerfectie is niet haalbaar, daarom eisen we ze van de anderen. (Tolstoi)
Comment
-
crop is beter, maar je hebt ook contrast (of verzadiging) opgekrikt? Dat laatste vind ik dan weer minder mooi.Niet geschoten is altijd mis ...
Betreden op eigen risico - de directie is niet aansprakelijk voor gebeurlijke ongevallen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door y-cam Bekijk berichtcrop is beter, maar je hebt ook contrast (of verzadiging) opgekrikt? Dat laatste vind ik dan weer minder mooi.vriendelijke groeten, Sien
Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !
Comment
-
ja, dat viel me ook op
dat de crop beter is in je up
maar dat de verzadiging meer ...euh... meer was.
Idd raar
Comment
-
Comment