Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Beetje Macro zonder Macro lens
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
-
Re: Beetje Macro zonder Macro lens
Mijn eerlijke mening: niet scherp, te druk en geen detail in de hommel. Sorry, Jozef.Niet geschoten is altijd mis ...
Betreden op eigen risico - de directie is niet aansprakelijk voor gebeurlijke ongevallen.
Comment
-
Ik geef jullie volkomen gelijk,maar... Is wel uit de hand genomen,en met (digitale zoom)grts,Jozef ,is maar een probeersel!!!Hij ging met de TIJD mee,en is nooit terug gezien !!!
Comment
-
Is wel iets moeilijks dat je hier geprobeerd hebt Jozef. Alvast hoedje af voor de poging...
Maar zelfs met statief en met een geschikte macrolens is en blijft dit aartsmoeilijk...Laat staan vanuit de hand, zonder macrolens...enz...
Digitale zoom kun je met iedere pc...optische zoom...dat is volgens mij het beste.
Groetjes
MarcPerfectie is niet haalbaar, daarom eisen we ze van de anderen. (Tolstoi)
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Brombeer Bekijk bericht... Digitale zoom kun je met iedere pc...optische zoom...dat is volgens mij het beste.
Beter iets ruimer fotograferen en het fijnere croppen thuis afwerken.
Dat geeft meer mogelijkheden voor het afwerken van de compositie.Van waardering geniet ik.
Van kritiek leer ik.
Comment
-
zou hem idd wat oplichten en de groene zweem wat minderen
grtZ Wim
Comment
-
Bedankt Marc,PW en W De Bruyn,voor jullie ,reacties,grts,JozefHij ging met de TIJD mee,en is nooit terug gezien !!!
Comment
Comment