Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

C- Mine Toren + ( aanpassing in Dxo viewpoint )

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: C- Mine Toren + ( aanpassing )

Oorspronkelijk geplaatst door JohnCoopmans Bekijk bericht
    Ik ben niet bang om kritiek te krijgen hoor Marc...
    Dat bedoelde ik niet John. Mijne teut is anders groot genoeg () om kritiek te geven... Maar bedoelde specifiek over dit probleem waar ik echt te weinig kaas van gegeten heb om er iets zinnigs te kunnen over zeggen om het opgelost te krijgen.

Groetjes
    Marc
    Perfectie is niet haalbaar, daarom eisen we ze van de anderen. (Tolstoi)

Comment

Re: C- Mine Toren + ( aanpassing )

Oorspronkelijk geplaatst door Brombeer Bekijk bericht
      Dat bedoelde ik niet John. Mijne teut is anders groot genoeg () om kritiek te geven... Maar bedoelde specifiek over dit probleem waar ik echt te weinig kaas van gegeten heb om er iets zinnigs te kunnen over zeggen om het opgelost te krijgen.

Groetjes
      Marc
      Ah ok , ik snap je.

Allemaal bedankt voor de reacties. ShiftN heb ik ook eens gebruikt en was hier eigenlijk niet zo tevreden van. PTLens ken ik niet.

PW heeft vanaf het origineel Raw bestand een corrective toegepast in DXo, met een behoorlijk resultaat. Het spijtige is dat de toren heeft moeten inboeten van boven en er dus een stukje vanaf is gegaan.

We zullen het laten voorwat het is, tenzij er nog anderen zijn die nog tips hebben. Misschien tips om ter plaatse toe te passen, waarmee je minder last zal krijgen van vertekening

Mvg John
      http://www.flickr.com/photos/johncoopmans/

Comment

Working...
      X