Knap Sien.
Maar door te ontruisen zijn de linkervleugeltjes een beetje veranderd denk ik. Er zit geen structuur meer in.
Zou het eigenlijk ook niet weten hoe precies te werk te gaan hoor...
Sien...is gewoon kwestie van niet te hard aan de schuivertjes te trekken. Natuurlijk scheelt dit van programma tot programma waarmee je bewerkt.
Heb hem eens binnengehaald. Digitale ruis verwijderd. Aangezien het verwijderen van ruis ook zijn invloed heeft op de scherpte van de foto nadien het kopje alleen terug een klein beetje bijverscherpt. KLIK
Hoop dat je iets hebt aan deze korte uitleg. Als de link in je weg staat hoor ik het wel.
Groetjes
Marc
Perfectie is niet haalbaar, daarom eisen we ze van de anderen. (Tolstoi)
Sien...is gewoon kwestie van niet te hard aan de schuivertjes te trekken. Natuurlijk scheelt dit van programma tot programma waarmee je bewerkt.
Heb hem eens binnengehaald. Digitale ruis verwijderd. Aangezien het verwijderen van ruis ook zijn invloed heeft op de scherpte van de foto nadien het kopje alleen terug een klein beetje bijverscherpt. KLIK
Hoop dat je iets hebt aan deze korte uitleg. Als de link in je weg staat hoor ik het wel.
Groetjes
Marc
staat zeker niet in de weg! Met welk programma heb jij die ruis verwijderd?
vriendelijke groeten, Sien
Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !
Ja Sien vandaar de uitspraak: "Natuurlijk scheelt dit van programma tot programma waarmee je bewerkt."
Ik ben zottecontent van LR maar buiten de belichting,lenscorrectie en WB corrigeren...gebeurt bij mij de nabewerking in PSP X5.
Groetjes
Marc
Perfectie is niet haalbaar, daarom eisen we ze van de anderen. (Tolstoi)
Ja Sien vandaar de uitspraak: "Natuurlijk scheelt dit van programma tot programma waarmee je bewerkt."
Ik ben zottecontent van LR maar buiten de belichting,lenscorrectie en WB corrigeren...gebeurt bij mij de nabewerking in PSP X5.
Groetjes
Marc
Dat is hier vergelijkbaar , binnenhalen en eerste aanpassingetjes in LR ander aanpassingen in CS5
Knap Sien.
Maar door te ontruisen zijn de linkervleugeltjes een beetje veranderd denk ik. Er zit geen structuur meer in.
Zou het eigenlijk ook niet weten hoe precies te werk te gaan hoor...
bedankt voor je reactie, eerlijke leerschool wordt geapprecieert!
Knap. Ik heb er vanavond ook eentje gezien maar ik vond geen mooie compo. Er zat altijd wel iets in de weg.
Heb ook geprobeerd om hem zo op de foto te krijgen maar is me jammer genoeg niet gelukt.
Respect voor het resultaat
Comment