Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
De Shooting Day in AARSCHOT op 22 maart 2025 is VOLGEBOEKT
Op deze manier wordt het moeilijk om te volgen.
Mijn eerste commentaar wordt wel belachelijk als je een nieuwe foto boven je eerste zet zonder een woordje uitleg.
Zet je 2de foto onder de eerste a.u.b. met "Update" als titel.
mvg,
Eddy
Als ik het goed begrijp is de bovenste de laatst toegevoegde...
De eerste vind ik niet mis mits de tips van Eddy.
De bovenste, die geen update maar een nieuwe foto is, daarentegen vind ik minder. Het feit dat het uurwerk plat ligt en het feit door de richting waarin het uurwerk ligt het langs de verkeerde zijde uit het center ligt.
Maar dit is maar één mening.
Groetjes
Marc
Perfectie is niet haalbaar, daarom eisen we ze van de anderen. (Tolstoi)
De beide foto's zijn tegelijk in de post gezet, er is nog niet geëdit of achterna een nieuwe toegevoegd. Het zijn inderdaad twee verschillende foto's, maar ik wist niet welk ik moest plaatsen dus deed ik maar beide.
Mijn excuses voor de verwarring
- Ik ziet wat je bedoelt eddy, de onderste (donkere) foto kan inderdaad nog scherper, was mij eigenlijk nog niet helemaal opgevallen, hij staat inderdaad ook wat centraal. Bedankt hiervoor.
- ook de tip van biebel ga ik proberen toepassen, weet alleen niet of ik zo goed kan photoshoppen, maar kzal proberen.
- Ja inderdaad Marc, ik zou op de bovenste foto inderdaad het uurwerk naar binnen moeten draaien, goeie opmerking, die zal ik eens opnieuw nemen. Ik vind het ook mooier als de reflectie er volledig opstaat, maar dan vind ik ook dat het uurwerk zo veraf staat. Hoe kan je zoiets oplossen? Dat het uurwerk plat ligt was de bedoeling.
De beide foto's zijn tegelijk in de post gezet, er is nog niet geëdit of achterna een nieuwe toegevoegd. Het zijn inderdaad twee verschillende foto's, maar ik wist niet welk ik moest plaatsen dus deed ik maar beide.
Mijn excuses voor de verwarring
- Ik ziet wat je bedoelt eddy, de onderste (donkere) foto kan inderdaad nog scherper, was mij eigenlijk nog niet helemaal opgevallen, hij staat inderdaad ook wat centraal. Bedankt hiervoor.
- ook de tip van biebel ga ik proberen toepassen, weet alleen niet of ik zo goed kan photoshoppen, maar kzal proberen.
- Ja inderdaad Marc, ik zou op de bovenste foto inderdaad het uurwerk naar binnen moeten draaien, goeie opmerking, die zal ik eens opnieuw nemen. Ik vind het ook mooier als de reflectie er volledig opstaat, maar dan vind ik ook dat het uurwerk zo veraf staat. Hoe kan je zoiets oplossen? Dat het uurwerk plat ligt was de bedoeling.
Bedankt voor de nuttige tips allemaal!
mvg
Toen ik mijn eerste commentaar gaf was alleen de onderste foto te zien? dat gebeurt nog op BD.
Soms ziet iemand de foto en een andere persoon ziet hem niet. Gelukkig is dat altijd maar tijdelijk.
Dus geen excuses, de techniek is hier in de fout gegaan.
Succes.
mvg,
Eddy
Comment