Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

8368 - Onderweg

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• 8368 - Onderweg

Van waardering geniet ik.
    Van kritiek leer ik.

Re: 8368 - Onderweg

Een leuke foto , waar heel wat te zien op valt en mooi afgewerkt. De vrouw links, het meisje op de bank en een aantal kinderen zijn naar iets aan het kijken wat links niet meer in beeld is. De man rechts is dan weer volkomen naar iets anders aan het kijken. De vrouw in het midden lijkt gehaast te zijn !
    Heel tof beeld is dit ! Soortelijk werk van jou, daar ben ik meer fan van.

Mvg John
    http://www.flickr.com/photos/johncoopmans/

Comment

Kan hier ook wel van genieten. De chiquita banana kleuren zijn sterk aanwezig in dit beeld.
      Duidelijk dat er links iets te gebeuren valt gezien er minstens zes hoofden in die richting kijken dit terwijl de meneer in maatpak hoopvol net de andere richting uitkijkt.
      Running is a way of living..

Comment

Toffe foto, persoonlijk zou ik hem een héél klein beetje naar rechts kantelen, eu 1° of zo, of een halven?
        Leuk dat de mensen allen zwart aanhebben, past in de foto.
        facebook
        Je ogen zijn de lamp van je ziel, en je hart hoort een van de parels van je geluk te zijn. Jill.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jill.tje Bekijk bericht
          Toffe foto, persoonlijk zou ik hem een héél klein beetje naar rechts kantelen, eu 1° of zo, of een halven? ...
          Heb je dat zelf al geprobeerd met een download ?
          Van waardering geniet ik.
          Van kritiek leer ik.

Comment

Toffe foto, mooie lijnen.
            Nikon D3, Nikkor 24-70 F2.8, Nikkor 50 F1.4, Nikkor 105 F2.8, Nikkor 14-24 F2.8, Nikkor 80-200 f2.8, Nikon SB-800

Comment

mooi shot.
              ook de titel goed gevonden.
              grt,bouk.
              wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
              http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
              https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Plaatwerker Bekijk bericht
                Heb je dat zelf al geprobeerd met een download ?
                Nee, maar ik zie toch een klein verschilletje. Als je cropt is de kans groot dat het bovenste lijntje haast niet meer zichtbaar is.
                Of met perspectiefdinges.
                Enfin het is maar een detail he. (Mierenneuken dus. ) Maar het viel mij direct op.
                facebook
                Je ogen zijn de lamp van je ziel, en je hart hoort een van de parels van je geluk te zijn. Jill.

Comment

Mooie opname,goed in beeld gebracht,tof ,grts,Jozef
                  Hij ging met de TIJD mee,en is nooit terug gezien !!!

Comment

Een hele knappe, diversiteit van mensen, kleuren, scherpte, kortom het totaalbeeld klopt volledig.
                    Ik denk dat zowat iedereen benieuwd is wat er daar links gebeurt, en dat is nu net het mooie in deze foto.
                    Jill heeft gelijk ivm met het rechtzetten, maar het is inderdaad wel héééééééééééél miniem, ttz. niet met het blote oog waarneembaar, wel bij downloaden en wat lijnen trekken in PS (dus als we het reeds zo moeten doen, mag het van mij gerust zo blijven. We gaan ook niet met een waterpas rondlopen op een fototentoonstelling hé , maar ere wie ere toekomt, Jill heeft gelijk.
                    Groetjes

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk bericht
                      Een hele knappe, diversiteit van mensen, kleuren, scherpte, kortom het totaalbeeld klopt volledig.
                      Ik denk dat zowat iedereen benieuwd is wat er daar links gebeurt, en dat is nu net het mooie in deze foto.
                      Jill heeft gelijk ivm met het rechtzetten, maar het is inderdaad wel héééééééééééél miniem, ttz. niet met het blote oog waarneembaar, wel bij downloaden en wat lijnen trekken in PS (dus als we het reeds zo moeten doen, mag het van mij gerust zo blijven. We gaan ook niet met een waterpas rondlopen op een fototentoonstelling hé , maar ere wie ere toekomt, Jill heeft gelijk.
                      Groetjes
                      Mee eens... Maar het is wel een hele toffe foto met passende titel.
                      Heb nog zoveel te leren

Comment

Ik zag het toch zo hoor Djivan, gewoon omdat er vele lijnen aanwezig zijn, de lijnen liggen dicht bij de bovenste rand, daarmee het mij direct opviel.
                        Maakt de foto zeker niet slecht hoor...
                        facebook

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jill.tje Bekijk bericht
                          Ik zag het toch zo hoor Djivan, gewoon omdat er vele lijnen aanwezig zijn, de lijnen liggen dicht bij de bovenste rand, daarmee het mij direct opviel.
                          Maakt de foto zeker niet slecht hoor...
                          Yep, inderdaad je hebt gelijk, ik had nog niet op het fijne lijntje gelet bovenaan.
                          Maar dan zijn we allebei aan het n..ken hé..... allée, de mieren toch .
                          Groetjes

Comment

heel mooi beeld, sprekende kleuren en de mensen zorgen echt voor meerwaarde.
                            Alleen hoe je het dak van de trein gesneden hebt stoort me een beetje, het kijkt raar, als je begrijpt wat ik bedoel.
                            Of is dat eigenlijk wel het dak van de trein ?
                            grt biebel

Comment

Trein staat er helemaal op denk ik, want de bovenkant is een verhouding van de onderkant de stationsstructuur(bouw). Veel sprekend beeld, en mag van mij zelfs wat contrast erin. Het histogram zal dan wel ietsie verdeeld uitrekken, maar niet hinderlijk.

Comment

Working...
                              X