Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Ken je onze belgiumdigital.comFacebook groep al? Dé plaats voor foto's, feedback en aankondigingen!
En nog niemand die iets zei over de achtergrond? Ik vind die op een bepaalde manier storend tussen de hoed en de schouder.
Voor de rest kan ik alleen beamen dat de foto stukken beter is dan de vorige! Knap!
Knap model, mooie outfit, prima compo en licht.
De achtergrond ben ik nog niet helemaal uit. Langs de ene kant denk ik zou je model nog beter loskomen zonder de graffiti. Langs de andere kant is die opgestoken duim een pluim naar het model.
Een foto waar ik kan van genieten en een tikkeltje jaloers op ben.
Ik ben geen fotograaf, ik probeer wel een foto te maken van wat ik zie.
Aan de reacties te zien sprak deze foto velen aan. dat meningen kunnen verschillen blijkt ook uit de ideeën om het origineel te bewerken. Het is maar mijn mening maar ik vond het origineel ook al excellent.
Comment