Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Vergeet de portier niet?
Collapse
X
-
-
Re: Vergeet de portier niet?
Mooie correcte registratie
Spijtig dat er een vlag uit zijn hoofd groeit.
mvg,
EddySmaken verschillen
-
Oorspronkelijk geplaatst door eddy007 Bekijk berichtSpijtig dat er een vlag uit zijn hoofd groeit.
mvg,
EddyBedankt voor de terechte opmerking, had er nog wat anderen met een open compositie, maar vond zelf dat er wat storende onderwerpen naar voren kwamen.
Oorspronkelijk geplaatst door saintlambert Bekijk berichtEn ik vind die vlag juist het toffe aan de foto... Denk wel dat het er om gedaan is.
Beiden hartelijk dank voor de reactie en feedback.Oei. Engelse taal
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Beelder Bekijk berichtBeiden hartelijk dank voor de reactie en feedback.Oei. Engelse taal
.
Ik post niks en ik geef geen commentaar dat is alles.
Dus 'Biek brodder is watsjing joe'..... je ziet dat ik ook een mondje Engels kan hé, alleen heb ik het wat moeilijk met de schrijfwijze van sommige woorden , maar zo zijn er hier wel meer.
Groetjes
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk bericht't Is niet omdat ik in zomerslaap ben dat ik niet kijk en lees hé.
Ik post niks en ik geef geen commentaar dat is alles.
Dus 'Biek brodder is watsjing joe'..... je ziet dat ik ook een mondje Engels kan hé, alleen heb ik het wat moeilijk met de schrijfwijze van sommige woorden , maar zo zijn er hier wel meer.
GroetjesVandaag of morgen kust je Prinsesje je wel weer wakker en fleur je weer op als nooit tevoren. -Zee joe shoon-
Comment
-
Comment