Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Geldklopperij
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
Re: Geldklopperij
Oei, ofwel is deze foto totaal oninteressant, onscherp, te flets, heeft de foto teveel reflecties, ben ik niet actief genoeg.
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jensdh Bekijk berichtOei, ofwel is deze foto totaal oninteressant, onscherp, te flets, heeft de foto teveel reflecties, ben ik niet actief genoeg.Van waardering geniet ik.
Van kritiek leer ik.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jensdh Bekijk berichtOei, ofwel is deze foto totaal oninteressant, onscherp, te flets, heeft de foto teveel reflecties, ben ik niet actief genoeg.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Beelder Bekijk berichtMet bovenstaande van Plaatwerker ook nog een tip. Door glas fotograferen, 1/2 stops overbelichten(in dit geval).
Deze foto is eigenlijk één van de eerste test foto's die ik met de Leica heb gemaakt. (heb voordien nog nooit met een rangefinder gewerkt).
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jensdh Bekijk berichtOmdat het glas het onderwerp donkerder maakt, of nog een andere reden?
Deze foto is eigenlijk één van de eerste test foto's die ik met de Leica heb gemaakt. (heb voordien nog nooit met een rangefinder gewerkt).Last edited by Beelder; 17 juni 2013, 22:22.
Comment
-
-
Ik vind die DOF speling wel tof, de foto op zich is nu niet echt wauw, maar door die DOF speling heb ik zo
een beetje het gevoel dat ik op de kermis ook krijg, drukte, vele kleuren, voorbijzoevende lichtjes...
Vraag me niet waarom...facebook
Je ogen zijn de lamp van je ziel, en je hart hoort een van de parels van je geluk te zijn. Jill.
Comment
Comment