Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Exact 365
Collapse
X
-
-
Re: Exact 365
Oorspronkelijk geplaatst door Runnerken Bekijk berichtIk stel mij de vraag of dat onderste horizontale gedeelte er bij hoefde...
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door bommasien Bekijk berichtZijn de raampjes niet ietsje blauw uitgevallen? Anders wel mooi beeld waar je mee de hoogte wordt ingezogen!
Ik zie het deze namiddag nog eens na wanneer ik op groot scherm kijk.
Groetjes
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door noenkelMi Bekijk berichtzal wel een bedoeling en reden hebben.
Als je trouwens eens googeld op afbeeldingen van Gatteville le phare, zul je merken dat deze toren tegen een niet eens zo klein, om niet te schrijven 'groot', gebouw staat.
Het hoort er dus in feite wel bij. Maar of het er nu wel dan niet bij moet....... meningen verschillen hé.
Groetjes
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Frie01 Bekijk berichttis een moeilijke om te beoordelen, ik vind het goed maar niet super
Daarom blijf ik ook in Beginnershoek posten en nu reeds twee keer (in drie jaar tijd) in Showcase.
Groetjes
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tantje Bekijk berichtdeze zomer ga ik een weekje die richting uit. Cosqueville.
Ik ken die regio zo wat als mijn broekzak.
Groetjes
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jessey Bekijk berichtDjivan,
Zou graag een foto zien van af boven naar beneden en de weide omgeving.
Wel heel erg veel tredesfacebook
Je ogen zijn de lamp van je ziel, en je hart hoort een van de parels van je geluk te zijn. Jill.
Comment
Comment