Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Ken je onze belgiumdigital.comFacebook groep al? Dé plaats voor foto's, feedback en aankondigingen!
de sfeer die van de foto uitgaat, met de warme rozige toning, vind ik wel mooi. Qua compositie doe je er beter aan een duidelijk onderwerp te kiezen: nu kijk je zowat naar van alles en nog wat.
Ondanks bepaalde delen tegen overbelichting aan zitten zijn andere delen dan weer compleet dichtgelopen. Kan volgens mij ook moeilijk anders met deze hoge contrasten.
Ik denk dat dit lichtomstandigheden waren waarbij een HDR zeker op zijn plaats geweest zou zijn...(Vooropgesteld dat het geen schilderij wordt)
Misschien eens terugkeren en een bracketing-serietje maken om ze te stapelen.
Persoonlijk...maar weet niet of dat voor de andere toeschouwers geldt, vind ik het altijd leuk om weten naar wat ik kijk. En alhoewel een foto meer zegt dan 1000 woorden zou ik een klein beetje duiding leuk meegenomen vinden.
Groetjes
Marc
Perfectie is niet haalbaar, daarom eisen we ze van de anderen. (Tolstoi)
Als ik je foto halveer tot net boven de schroef lijkt deze onderste helft me veel beter. Alle storende elementen vallen weg naar mijn inziens. Als je de kans ziet om terug te gaan ga dan voor details. Of maak foto's met meerdere belichtingen die je kan verwerken tot HDR beeld zoals aangehaald.
Ik ben geen fotograaf, ik probeer wel een foto te maken van wat ik zie.
Het is een kleine moeite om de graffiti te verwijderen.
Misschien nog eens terug gaan en dan 3 verschillende belichtingstrapje maken en deze dan samenvoegen in PS en er een HDR opname van maken.
Comment