Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Volia zie Sien, de up is quasi perfect hetgeen ik bedoelde. Ik had enkel de vloerlijn nog rechtgezet, maar dat is muggenziften.
Dus . Het is zoals ne kleine die leert stappen, die gaat ook verschillende keren tegen de vlakte voor hij recht blijft.
Geen enkele fotograaf, hoe beroemd nu ook, die ook niet verschillende keren op z'n bek ging voor hij er iets van terecht bracht.
Het is dus heel normaal dat ook wij dat doen hé .
Wat hebben wij vandaag geleerd ? Dat je een foto best laat rijpen, regelmatig eens bekijkt, met je snijkader eens verschillende uitsnedes probeert, en pas na lang beraad tot een slotsom tracht te komen, en als je volledig tevreden bent, dan plaatsen......en de reacties afwachten.
Groetjes
We zullen nog wel wat struikelen zeker!dank voor leuke reactie!
vriendelijke groeten, Sien
Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !
Comment