Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Mja. 't is niet slecht. Sluitertijd snel genoeg lijkt me om bewegingsonscherpte te vermijden.
Alleen die achtergrond is een ramp (auto en draad)
Bij dit soort fotografie zet ik mijn iso iets hoger.
Model staat ook niet centraal op de foto.
Eerst en vooral bedankt voor de reactie , je hebt volledig gelijk wat betreft achtergrond en Model die niet centraal staat .
Maar bij deze eerste foto was het mij vooral te doen om de bewegingsonscherpte te vermijden en dit is redelijk gelukt .
Mvg
Kathleen
Als je de sluitertijd hoog genoeg in getal krijgt ga je inderdaad bewegingsonscherpte vermijden.
Is ook een beetje afhankelijk van de snelheid van het onderwerp.
Anderzijds kan er ook naar gestreefd worden om opzettelijk beweging in het onderwerp te krijgen.
Je doelstelling is bereikt.
Groetjes
Marc
Perfectie is niet haalbaar, daarom eisen we ze van de anderen. (Tolstoi)
Comment