Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
proficiat met je behaalde HoF
een pracht van een panorama
Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/
Ook nog een merci voor de schrijvers van #42 t.e.m. #48.
Toch heb ik besloten, om de reeds aangehaalde reden(en)en, terug mijn foto uit de HOF te laten verwijderen.
De moderators werden er via PB van verwittigd.
Toch heb ik besloten, om de reeds aangehaalde reden(en)en, terug mijn foto uit de HOF te laten verwijderen.
Groetjes
Ben je er zelf niet over tevreden dan? Ik ken natuurlijk geen voorgeschiedenis, en als je het verder het erbij wil laten, begrijp ik het wel.
Groetjes
Moderator Note: Je had dit beter via KB (kwalijk bericht) ipv via PB aan mij. Ik had een dagje vrij en lees pas vanmiddag jouw PB van gisteren. Ik heb deze vraag doorgegeven aan het HoF-team.
Moderator Note: Je had dit beter via KB (kwalijk bericht) ipv via PB aan mij. Ik had een dagje vrij en lees pas vanmiddag jouw PB van gisteren. Ik heb deze vraag doorgegeven aan het HoF-team.
Sorry, dat ik niet wist dat je een dagje vrij had, en sorry dat ik het KB niet ken(de)?
Ik wist en weet trouwens nog altijd niet waar ik voor mijn betreffende vraag anders terecht kon !?
Ik heb je wel nog een PB gestuurd met wat uitleg.
Groetjes
Sorry, dat ik niet wist dat je een dagje vrij had, en sorry dat ik het KB niet ken(de)?
Ik wist en weet trouwens nog altijd niet waar ik voor mijn betreffende vraag anders terecht kon !?
Ik heb je wel nog een PB gestuurd met wat uitleg.
Groetjes
Moderator Note: 't Is gelukkig nog niet zo ver gekomen dat wij moeten melden aan al onze bezoekers dat wij er een dagje tussenuit knijpen. (trouwens: de deelnemers aan onze BD-Challenge weten intussen wel dat ik de tweede helft van juni sowieso vakantie neem). Wij doen deze job ook geheel vrijwillig, en onze uren worden niet geteld. Hoeft niet, want in dat geval zou ik niet meedoen. Wij zien natuurlijk wel met wie we meer werk hebben dan met anderen.
Voor diegenen die ons uitroepteken (technisch eerder gekend als "kwalijk bericht") niet zouden kennen, kijk eens onderaan elke post van elke topic:
Comment