Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Bedankt iedereen, en thanks (voor Heylo), maar ik wil er onmiddellijk aan toevoegen dat ik denk dat jullie onderhand wel mijn standpunt omtrent die HOF-toestanden kennen. Na mijn vorige HOF die ik liet verwijderen dacht ik dan toch dat ze nooit meer een foto van mij zouden kiezen. Ijdele hoop dus, ik heb weer prijs. Deze keer laat ik niet verwijderen, omdat die mensen ook maar hun 'werk' doen, en misschien zouden gaan denken dat het niet geapprecieerd wordt.
Maar voor mij is gekozen worden voor HOF geen eerbetoon, of erkenning of wat dan ook, maar eerder een toevalstreffer.
Ik heb het reeds meermaals geschreven, ik weet wat ik kan, en weet nog veel beter wat ik niet kan met het bescheiden materiaal dat ik ter beschikking heb, en ik heb daar generlei bevestiging van nodig.
Groetjes en nog veel fotografeerplezier allemaal.
Comment