is 500-79mm-f/13-1/200s
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
De knoop
Collapse
X
-
-
Re: De knoop
Oorspronkelijk geplaatst door Kaszi Bekijk berichtJa, hoe zat dat al nu weer :-) leuke foto, ik had enkel haar hand boven er mee opgezet.vriendelijke groeten, Sien
Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !
Comment
-
-
Zeker dat dit een F13 was ? Enkel de vingers zijn scherp.
Voor mij sowieso geen goede foto : hand voor het gezicht ... het gaat over de knoop, maar daar zie ik ook maar weinig van.
Bij je portretten of dergelijke sta je dikwijls veel te dicht op je onderwerp.
greetz
CheetaLight travels faster than sound. This is why some people appear bright, until you hear them speak.
flickr
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk berichtBeetje jammer dat niet je hele BG groen is, nu stoort die persoon rechts wat.
Wel mooie diagonaalvorming. Ik zou nog ietsje, pas op hé Sien, ik schrijf wel ietsje durven verscherpen.
Groetjesvriendelijke groeten, Sien
Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door bommasien Bekijk berichtbedankt heb ietsje(!) verscherpt
maar 'k vind het wel een toffe foto, mooi zoals ie is (de 1e dus)
Comment
-
Verkeerd standpunt helaas. Met de handen naar beneden en de persoon weg en alleen de handen zichtbaar en je vertelt in je foto hoe de knoop wordt gelegd. Komt zeker goed wat beeldvorming betreft Heb het al eens geschreven, maar denk dat je meer aanleg hebt voor portretfotografie(Renoir)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door noenkelMi Bekijk berichtverscherpt? of kleuren veranderd?
maar 'k vind het wel een toffe foto, mooi zoals ie is (de 1e dus)
In de eerste is het gezicht reeds een beetje gebruind door de zon van de laatste weken, in de up is het gebruinde weg .
Groetjes
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk berichtInderdaad, de kleuren van de up zijn niet dezelfde als van de eerst geplaatste.
In de eerste is het gezicht reeds een beetje gebruind door de zon van de laatste weken, in de up is het gebruinde weg .
GroetjesPhotography is an art of observation.
Comment
-
Comment