Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
De Shooting Day in AARSCHOT op 22 maart 2025 is VOLGEBOEKT
Beetje jammer dat niet je hele BG groen is, nu stoort die persoon rechts wat.
Wel mooie diagonaalvorming. Ik zou nog ietsje, pas op hé Sien, ik schrijf wel ietsje durven verscherpen.
Groetjes
Zeker dat dit een F13 was ? Enkel de vingers zijn scherp.
Voor mij sowieso geen goede foto : hand voor het gezicht ... het gaat over de knoop, maar daar zie ik ook maar weinig van.
Bij je portretten of dergelijke sta je dikwijls veel te dicht op je onderwerp.
greetz
Cheeta
Light travels faster than sound. This is why some people appear bright, until you hear them speak. flickr
Beetje jammer dat niet je hele BG groen is, nu stoort die persoon rechts wat.
Wel mooie diagonaalvorming. Ik zou nog ietsje, pas op hé Sien, ik schrijf wel ietsje durven verscherpen.
Groetjes
bedankt heb ietsje(!) verscherpt
vriendelijke groeten, Sien
Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !
Verkeerd standpunt helaas. Met de handen naar beneden en de persoon weg en alleen de handen zichtbaar en je vertelt in je foto hoe de knoop wordt gelegd. Komt zeker goed wat beeldvorming betreft Heb het al eens geschreven, maar denk dat je meer aanleg hebt voor portretfotografie(Renoir)
maar 'k vind het wel een toffe foto, mooi zoals ie is (de 1e dus)
Inderdaad, de kleuren van de up zijn niet dezelfde als van de eerst geplaatste.
In de eerste is het gezicht reeds een beetje gebruind door de zon van de laatste weken, in de up is het gebruinde weg .
Groetjes
Inderdaad, de kleuren van de up zijn niet dezelfde als van de eerst geplaatste.
In de eerste is het gezicht reeds een beetje gebruind door de zon van de laatste weken, in de up is het gebruinde weg .
Groetjes
+ 1, voor mij had het gezicht ook scherp moeten zijn
Comment