Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Onder stoom

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Onder stoom

Het is effectiever tijd te investeren in het maken van een goede foto dan in het digitaal nabewerken van een slechte.

Re: Onder stoom

Rijden die nog ? Ik hoop dat je buiten de foto ervan genomen heb ook een rit gemaakt heb. Dan kom je zo zwart als roet naar buiten. Goed voor een zelfportret. En wij met open mond kijken he.
    Nou pracht foto.

Comment

Leuk hoor! Jij kunt zelf bepalen of hij recht staat natuurlijk. Maar ik zou er altijd voor kiezen om de trein vericaal te beelden. Uw keuze en die respecteer ik.

Comment

Leuke foto, mooie kleuren en het detail is goed zichtbaar.... recht of niet, een heel mooie prent.
        Canon EOS 1100D EF-S18-55mm f/3.5-5.6 IS II

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Beelder Bekijk bericht
          Leuk hoor! Jij kunt zelf bepalen of hij recht staat natuurlijk. Maar ik zou er altijd voor kiezen om de trein vericaal te beelden. Uw keuze en die respecteer ik.
          Hetgeen je kan zien bij deze foto is de realiteit. Je voorstel is hetzelfde als de " Toren van Pisa " verticaal te beelden. Even dit lezen.

Het is effectiever tijd te investeren in het maken van een goede foto dan in het digitaal nabewerken van een slechte.

Comment

Ik denk dat ik dit treintje ken Nogal logisch dat ie scheef hangt in de bocht mi. Mooi!
            vriendelijke groeten, Sien

Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !

Comment

Hij hangt inderdaad scheef door die nogal korte bocht (ik kende het woord verkanting helemaal niet, weer wat bijgeleerd dus), maar je kan niet ontkennen dat het wat raar oogt. Maar inderdaad je geeft gewoon de realiteit weer. Wat me meer stoort is de centrale positie in de foto, en dat de scherpte op de voorkant van de locomotief er niet echt is, wellicht door je wijd open diafragma en de snelheid beweging van het ding (?).

Comment

Mooie opname Het spoor zal er wel schuin liggen dus zo laten.
                Photography is an art of observation.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door HEYLO Bekijk bericht
                  Hetgeen je kan zien bij deze foto is de realiteit. Je voorstel is hetzelfde als de " Toren van Pisa " verticaal te beelden. Even dit lezen.

http://nl.wikipedia.org/wiki/Verkanting
                  Je hoeft mij niet te verwijzen naar verkanting hoor, want ik weet wel wat dit is Het gaat erom wat ik schreef...'Ik zou'...en daarmee bedoel ik dat er in ieder fotograaf eigenzinnig werk schuilhuist.
                  Last edited by Beelder; 21 mei 2013, 13:46.

Comment

Genoeg nostalgie om de stoom uit je neus te laten komen. Mooi.

Comment

Working...
                    X