Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Onder stoom
Collapse
X
-
-
Re: Onder stoom
Oorspronkelijk geplaatst door Beelder Bekijk berichtLeuk hoor! Jij kunt zelf bepalen of hij recht staat natuurlijk.Maar ik zou er altijd voor kiezen om de trein vericaal te beelden. Uw keuze en die respecteer ik.
Het is effectiever tijd te investeren in het maken van een goede foto dan in het digitaal nabewerken van een slechte.
Comment
-
-
Hij hangt inderdaad scheef door die nogal korte bocht (ik kende het woord verkanting helemaal niet, weer wat bijgeleerd dus), maar je kan niet ontkennen dat het wat raar oogt. Maar inderdaad je geeft gewoon de realiteit weer. Wat me meer stoort is de centrale positie in de foto, en dat de scherpte op de voorkant van de locomotief er niet echt is, wellicht door je wijd open diafragma en de snelheid beweging van het ding (?).
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door HEYLO Bekijk berichtHetgeen je kan zien bij deze foto is de realiteit. Je voorstel is hetzelfde als de " Toren van Pisa " verticaal te beelden. Even dit lezen.
http://nl.wikipedia.org/wiki/VerkantingHet gaat erom wat ik schreef...'Ik zou'...en daarmee bedoel ik dat er in ieder fotograaf eigenzinnig werk schuilhuist.
Last edited by Beelder; 21 mei 2013, 13:46.
Comment
Comment