Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Canon 7D Mk II - Canon 5D Mk II - Canon EF 17-40mm F/4.0 L USM - Canon EF 300mm f/4.0 L IS USM - Canon EF 400mm F/5.6 L USM - Canon EF 70-200mm f/4.0 L IS USM - Canon EF 1.4x III Extender - Sigma 150mm F/2.8 EX APO DG MACRO HSM
Voor mij is het helaas een foto met weinig aandacht voor compositie in de
zoeker en ook de nabewerking laat te wensen over (histogram). De microfoon
staat wel op een sterk punt maar daaromheen is het veel te rommelig.
Voor mij is het helaas een foto met weinig aandacht voor compositie in de
zoeker en ook de nabewerking laat te wensen over (histogram). De microfoon
staat wel op een sterk punt maar daaromheen is het veel te rommelig.
Over de nabewerking kan ik nog wel volgen, maar het rommelige zie ik niet hoor, er is enkel een podium vloer te zien. Dat die vloer niet super proper is en hier en daar imperfecties vertoont is eigen aan een podium vloer ook de schaduwen die te zien zijn horen bij een optreden dat klaar staat voor een optreden.
Voor compositie is er toch op gelet dat het snoer uit een hoek komt en dat de microfoon op een sterkpunt zit.
Over de nabewerking kan ik nog wel volgen, maar het rommelige zie ik niet hoor, er is enkel een podium vloer te zien. Dat die vloer niet super proper is en hier en daar imperfecties vertoont is eigen aan een podium vloer ook de schaduwen die te zien zijn horen bij een optreden dat klaar staat voor een optreden.
Voor compositie is er toch op gelet dat het snoer uit een hoek komt en dat de microfoon op een sterkpunt zit.
Inmiddels begrijp ik dat ik wel wat extra toelichting mocht gegeven
hebben bij mijn commentaar. Wat ik slordig vond was:
1 de rechteronderhoek
2 de bovenrand
3 dat donkere dingetje aan de rechterzijde.
Dat zijn voor mij dingen die in zoekercompositie dan wel de nabewerking
aan de orde mogen komen. De properheid van de vloer vind ik niet zo van
belang, zo zijn die vloeren.
Inmiddels begrijp ik dat ik wel wat extra toelichting mocht gegeven
hebben bij mijn commentaar. Wat ik slordig vond was:
1 de rechteronderhoek
2 de bovenrand
3 dat donkere dingetje aan de rechterzijde.
Dat zijn voor mij dingen die in zoekercompositie dan wel de nabewerking
aan de orde mogen komen. De properheid van de vloer vind ik niet zo van
belang, zo zijn die vloeren.
Ok dit komt dan wat overeen met de eerdere posts Met de nodige aanpassingen.
Comment