Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

klaar voor gebruik + up

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• klaar voor gebruik + up

up
    Last edited by kawaracer; 30 april 2013, 16:44.

Re: klaar voor gebruik

Voor mij iets te grijs maar wel tof idee
    mvg,
    Eddy
    Smaken verschillen

Comment

Mooi hoor!
      Grt erik

Comment

Goed gezien, mooi beeld!
        Canon 7D Mk II - Canon 5D Mk II - Canon EF 17-40mm F/4.0 L USM - Canon EF 300mm f/4.0 L IS USM - Canon EF 400mm F/5.6 L USM - Canon EF 70-200mm f/4.0 L IS USM - Canon EF 1.4x III Extender - Sigma 150mm F/2.8 EX APO DG MACRO HSM

Comment

Tof. dat zwarte stukje rechts trekt wel steeds mijn aandacht.
          Touch the Earth...Gently
          www.passionsenfrance.com

Comment

Ook bovenaan stoort het zwarte randje, wel mooie compo hoor!
            vriendelijke groeten, Sien

Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !

Comment

zwarte rand zou ik een beetje wegwerken.
              ik zou ook iets meer punch in je foto steken (contrast)
              een pessimist is een optimist met ervaring.
              Pentax K-5 en een beetje glas (door gegeven aan mijn dochter Lien)
              Pentax k-3II en nog meer glas

Comment

Dank u voor de tips en comments

Comment

Ik vind deze foto ook zeer geslaagd...
                  Canon EOS 1100D EF-S18-55mm f/3.5-5.6 IS II

Comment

mooi plaatje knap gedaan , mss de 'witte' lijn en schaduw aan rechter rand wat weg werken.

Comment

Voor mij is het helaas een foto met weinig aandacht voor compositie in de
                      zoeker en ook de nabewerking laat te wensen over (histogram). De microfoon
                      staat wel op een sterk punt maar daaromheen is het veel te rommelig.
                      Van waardering geniet ik.
                      Van kritiek leer ik.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Plaatwerker Bekijk bericht
                        Voor mij is het helaas een foto met weinig aandacht voor compositie in de
                        zoeker en ook de nabewerking laat te wensen over (histogram). De microfoon
                        staat wel op een sterk punt maar daaromheen is het veel te rommelig.
                        Over de nabewerking kan ik nog wel volgen, maar het rommelige zie ik niet hoor, er is enkel een podium vloer te zien. Dat die vloer niet super proper is en hier en daar imperfecties vertoont is eigen aan een podium vloer ook de schaduwen die te zien zijn horen bij een optreden dat klaar staat voor een optreden.
                        Voor compositie is er toch op gelet dat het snoer uit een hoek komt en dat de microfoon op een sterkpunt zit.

Comment

Misschien? =smaak hoor..Een kleinere uitsnede waarbij de draad nog steeds uit de hoek vertrekt. Hoofdonderwerp goed in beeld.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door kawaracer Bekijk bericht
                            Over de nabewerking kan ik nog wel volgen, maar het rommelige zie ik niet hoor, er is enkel een podium vloer te zien. Dat die vloer niet super proper is en hier en daar imperfecties vertoont is eigen aan een podium vloer ook de schaduwen die te zien zijn horen bij een optreden dat klaar staat voor een optreden.
                            Voor compositie is er toch op gelet dat het snoer uit een hoek komt en dat de microfoon op een sterkpunt zit.
                            Inmiddels begrijp ik dat ik wel wat extra toelichting mocht gegeven
                            hebben bij mijn commentaar. Wat ik slordig vond was:
                            1 de rechteronderhoek
                            2 de bovenrand
                            3 dat donkere dingetje aan de rechterzijde.
                            Dat zijn voor mij dingen die in zoekercompositie dan wel de nabewerking
                            aan de orde mogen komen. De properheid van de vloer vind ik niet zo van
                            belang, zo zijn die vloeren.
                            Van waardering geniet ik.
                            Van kritiek leer ik.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Plaatwerker Bekijk bericht
                              Inmiddels begrijp ik dat ik wel wat extra toelichting mocht gegeven
                              hebben bij mijn commentaar. Wat ik slordig vond was:
                              1 de rechteronderhoek
                              2 de bovenrand
                              3 dat donkere dingetje aan de rechterzijde.
                              Dat zijn voor mij dingen die in zoekercompositie dan wel de nabewerking
                              aan de orde mogen komen. De properheid van de vloer vind ik niet zo van
                              belang, zo zijn die vloeren.
                              Ok dit komt dan wat overeen met de eerdere posts Met de nodige aanpassingen.

Comment

Working...
                              X