Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Mooi vastgelegd maar het zijn agressieve rotbeesten geworden. Ze laten zich gemakkelijk benaderen en zijn zeker niet bang om uit je hand te komen eten. Wij aan de kust zouden ze liever weg hebben.
Is wel een mooie scherpe opname.
Ach zolang ze de worsten niet tussen je hotdog uithalen terwijl je erin bijt, zoals wij meemaakten op Cape Canaveral, valt het toch nog mee.
Ik blijf het mooie beesten vinden, net zoals kraaien en raven, die even frank kunnen zijn.
Mooi beeld.
Canon 5DII en 400D - EFS 18-55 en 55-250 IS - EF 50mm f/1.4 USM - EF 100mm f/2.8 L Macro IS USM - EF 24-70 f/2.8 L USM
Canon 7D Mk II - Canon 5D Mk II - Canon EF 17-40mm F/4.0 L USM - Canon EF 300mm f/4.0 L IS USM - Canon EF 400mm F/5.6 L USM - Canon EF 70-200mm f/4.0 L IS USM - Canon EF 1.4x III Extender - Sigma 150mm F/2.8 EX APO DG MACRO HSM
Naar mijn smaak zou ik bij deze het licht wat opvoeren aan de hand van
het histogram en daarna de hooglichten 15% terugdraaien. Daarna een
hoogdoorlaatverscherping van 0,6 px met hard licht. Dan krijg je meer
tekening op de borst en het oog wordt ook mooier.
Nee want na een lenswissel draaide ik me om en ze was al gaan vliegen..
Kzal dat eens ne keer uitproberen uw tips.. welk bewerkingsprogramma gebruik jij hiervoor? (ik Lightroom)
Canon 60D - 10-22mm f3.5-4.5 USM - 17-55mm f2.8 IS USM - 70-200mm f2.8 L IS II USM - 100mm f2.8 L IS USM Macro
Comment