Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Gebroken verleden

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Gebroken verleden

Dank u voor het kijken.
    Kunst is genieten - genieten is een kunst !

Re: Gebroken verleden

Mooie abstracte schilderij. Misschien nog iets sterker als de linker deurstijl net of enkele pixels van de bovenrand komt (de zwarte bovenband 3/4 minder dik).

Comment

Associeer dit helemaal niet met een foto, weet eigenlijk niet goed hoe dit interpreteren, 'k zal nog wel een paar keer komen kijken!
      vriendelijke groeten, Sien

Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !

Comment

Zoiets mag ik wel. ook de titel is hier van belang. Volg YoeriV in zijn beredenering.

Comment

Ik mag dit wel vindt het een aparte benadering die ik misschien eens van je zal lenen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bommasien Bekijk bericht
            Associeer dit helemaal niet met een foto, weet eigenlijk niet goed hoe dit interpreteren, 'k zal nog wel een paar keer komen kijken!
            Het is nochtans een "foto" Sien, in close-up, maar daarom hoef je het niet graag te zien hoor.
            Yoeri en Loeky en Jessey dank voor jullie reactie.
            @Jessey : Lenen is geen enkel probleem

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door G.R. Bekijk bericht
              Het is nochtans een "foto" Sien, in close-up, maar daarom hoef je het niet graag te zien hoor.
              Yoeri en Loeky en Jessey dank voor jullie reactie.
              @Jessey : Lenen is geen enkel probleem
              Bedoelde dit niet negatief hoor, 't is eerder een positieve verwarring
              vriendelijke groeten, Sien

Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !

Comment

Raymond...had nochtans den deze die klaarstond voor u en Martijn op dat terraske nog niet aangeraakt en zie toch dubbel...
                Mijn grijze celletjes kunnen daar niet zo goed mee overweg en vind hem leuker zonder bril

Groetjes
                Marc
                Perfectie is niet haalbaar, daarom eisen we ze van de anderen. (Tolstoi)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Brombeer Bekijk bericht
                  Raymond...had nochtans den deze die klaarstond voor u en Martijn op dat terraske nog niet aangeraakt en zie toch dubbel...
                  Mijn grijze celletjes kunnen daar niet zo goed mee overweg en vind hem leuker zonder bril

Groetjes
                  Marc
                  Ook ik begon direct met mijn ogen de knipperen, en vervolgens dichter en verder van het scherm te kijken......maar het bleef zo.....
                  Ik geloof je dat het een foto is hoor, maar op eerste zicht denk je eerder aan iets wat geschilderd is (is misschien wel jouw bedoeling....).
                  Niet mijn ding deze.
                  Groetjes

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Brombeer Bekijk bericht

Groetjes
                    Marc
                    En ook Djivan : Wat is nu het verschil tussen nuchter of dronken zijn als je van beiden niet zeker bent. Zou een bril kunnen helpen ? Eerlijk gezegd weet ik het antwoord ook niet en heb hetzelfde probleem met deze foto - raar hé Hij is rond een bepaalde plaats dubbel en daar ervaar je dat onscherp effect (ik ook) en ik weet bij God niet vanwaar en hoe het gekomen is !? Dat is de reden waarom ik deze voorschotel zonder vooraf een woordje info en wou de reacties afwachten, als dat mag ? Is hij nu beter ? Zeker niet en dank voor alle meningen en visies

Comment

Zelden heb ik kunst mogen aanschouwen waar ik, zelfs na herhaalde blikken, geen aangrijpingspunt vind. Ik tast hier volledig in het duister. Het is eerder een vreemde gewaarwording. Wat is het?

Ik kan best begrijpen dat je zelf bepaalde relaties kunt leggen tussen de gedachtenstroom en het beeld, maar hier vraag je de kijker bijna het onmogelijke toch?

Comment

heel speciaal
                        ik dacht eerste dat het een weerspiegeling in 't water was oid
                        ik probeer...
                        mijn Fijsboecq en mijn flickr

Comment

We denken het probleem gevonden te hebben. Er is één lensglasje dat niet meer op z'n plaats zit en hierdoor vertekening veroorzaakt (onscherpte/dubbel). Waarschijnlijk onherstelbaar !

Comment

Oesje...da's minder.
                            Maar nog altijd beter dan de tremor (het beven) bij parkinson. Dit kun je vervangen.

Groetjes
                            Marc
                            Perfectie is niet haalbaar, daarom eisen we ze van de anderen. (Tolstoi)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door G.R. Bekijk bericht
                              We denken het probleem gevonden te hebben. Er is één lensglasje dat niet meer op z'n plaats zit en hierdoor vertekening veroorzaakt (onscherpte/dubbel). Waarschijnlijk onherstelbaar !
                              en je kan niet altijd zo'n foto's blijven nemen hé
                              of je moet je er je handelsmerk van maken
                              ik probeer...
                              mijn Fijsboecq en mijn flickr

Comment

Working...
                              X