Dank u voor het kijken.
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Gebroken verleden
Collapse
X
-
-
Re: Gebroken verleden
Associeer dit helemaal niet met een foto, weet eigenlijk niet goed hoe dit interpreteren, 'k zal nog wel een paar keer komen kijken!vriendelijke groeten, Sien
Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bommasien Bekijk berichtAssocieer dit helemaal niet met een foto, weet eigenlijk niet goed hoe dit interpreteren, 'k zal nog wel een paar keer komen kijken!
Yoeri en Loeky en Jessey dank voor jullie reactie.
@Jessey : Lenen is geen enkel probleemKunst is genieten - genieten is een kunst !
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door G.R. Bekijk berichtHet is nochtans een "foto" Sien, in close-up, maar daarom hoef je het niet graag te zien hoor.
Yoeri en Loeky en Jessey dank voor jullie reactie.
@Jessey : Lenen is geen enkel probleemvriendelijke groeten, Sien
Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !
Comment
-
Raymond...had nochtans den deze die klaarstond voor u en Martijn op dat terraske nog niet aangeraakt en zie toch dubbel...
Mijn grijze celletjes kunnen daar niet zo goed mee overweg en vind hem leuker zonder bril
Groetjes
MarcPerfectie is niet haalbaar, daarom eisen we ze van de anderen. (Tolstoi)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Brombeer Bekijk berichtRaymond...had nochtans den deze die klaarstond voor u en Martijn op dat terraske nog niet aangeraakt en zie toch dubbel...
Mijn grijze celletjes kunnen daar niet zo goed mee overweg en vind hem leuker zonder bril
Groetjes
Marc
Ik geloof je dat het een foto is hoor, maar op eerste zicht denk je eerder aan iets wat geschilderd is (is misschien wel jouw bedoeling....).
Niet mijn ding deze.
Groetjes
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Brombeer Bekijk berichtRaymond...had nochtans den deze die klaarstond voor u en Martijn op dat terraske nog niet aangeraakt en zie toch dubbel...
Groetjes
MarcKunst is genieten - genieten is een kunst !
Comment
-
Zelden heb ik kunst mogen aanschouwen waar ik, zelfs na herhaalde blikken, geen aangrijpingspunt vind. Ik tast hier volledig in het duister. Het is eerder een vreemde gewaarwording. Wat is het?
Ik kan best begrijpen dat je zelf bepaalde relaties kunt leggen tussen de gedachtenstroom en het beeld, maar hier vraag je de kijker bijna het onmogelijke toch?
Comment
-
-
heel speciaal
ik dacht eerste dat het een weerspiegeling in 't water was oid
Comment
-
We denken het probleem gevonden te hebben. Er is één lensglasje dat niet meer op z'n plaats zit en hierdoor vertekening veroorzaakt (onscherpte/dubbel). Waarschijnlijk onherstelbaar !Kunst is genieten - genieten is een kunst !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door G.R. Bekijk berichtWe denken het probleem gevonden te hebben. Er is één lensglasje dat niet meer op z'n plaats zit en hierdoor vertekening veroorzaakt (onscherpte/dubbel). Waarschijnlijk onherstelbaar !
of je moet je er je handelsmerk van maken
Comment
Comment