Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Mijn brug naar Elysium

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Mijn brug naar Elysium



    Elysium zoals de oude Romeinen het bedoelden...



    (Geen exif wegens bewerking)


    Misschien klein woordje toelichting:
    Elysium volgens de Romeinse godsdienst was een plaats in de onderwereld waar de gelukzaligen vertoefden.
    Vanwaar deze vergelijking: Als ik daar rondstruin..heb ik alles bij de hand wat m'n hartje begeert.
    M'n vrouwtje, m'n kodakske, natuur, vogeltjes...en een thermoske koffie

    Bedankt om te kijken.
    Marc
    Perfectie is niet haalbaar, daarom eisen we ze van de anderen. (Tolstoi)

  • #2
    Re: Mijn brug naar Elysium

    Ik zou een pano zonder de stenen mooier vinden, dat is persoonlijk natuurlijk. Maar wat moet jij een gelukkige man zijn, dromend in een pastelkleurige wereld!
    vriendelijke groeten, Sien

    Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !

    Comment


    • #3
      Re: Mijn brug naar Elysium

      Brom je kunt toch de originele exif laten zien van voor de bewerking

      Comment


      • #4
        Re: Mijn brug naar Elysium

        Mooi sfeerbeeld
        mvg,
        Eddy
        Smaken verschillen

        Comment


        • #5
          Re: Mijn brug naar Elysium

          Nou Brombeer, dan juichen ze nu in hun graf. Een brug met gevoel , met die zachte tinten lokt ze de mensen over die geheimzinnige onderwereld, nou en als je eraf valt, dan werd je immers gelukzalig.

          Comment


          • #6
            Re: Mijn brug naar Elysium

            Een mooie sfeerfoto van een brug die naar het oneindige loopt met zachte kleuren. Vraag me af als het toch bewerkt is waarom dat torentje of zoiets op de brug niet is weg gekloond. Dan zou ze voor mij helemaal af zijn Marc. Maar dat mijn eigen mening hoor en laat de keuze aan u.

            Comment


            • #7
              Re: Mijn brug naar Elysium

              Precies een populaire brug
              Ik vind het een mooie! De stenen zijn voor mij een meerwaarde.
              FLICKR PHOTOSTREAM
              Just try to comprehend that which you'll never comprehend

              Comment


              • #8
                Re: Mijn brug naar Elysium

                Jep, zoals de romeinen zeiden "ieder trekt de zijnen" en toen hadden ze nog geen fototoestel ! Opname zeer goed alsook de sfeer, enkel de roze kleur spreekt me minder aan, da's persoonlijk natuurlijk.
                Dat vrouwtje, vogeltjes, kodakske, thermoske café enz. dat spreekt me dan wel aan, loop daar ook al eens rond en denk dan iedere keer : "Als nu de Marc eens hier was dan konden we naar de romeinen gaan !"
                Kunst is genieten - genieten is een kunst !

                Comment


                • #9
                  Re: Mijn brug naar Elysium

                  Ik vind dit een prachtige foto! Mooi gedaan!
                  Canon 7D Mk II - Canon 5D Mk II - Canon EF 17-40mm F/4.0 L USM - Canon EF 300mm f/4.0 L IS USM - Canon EF 400mm F/5.6 L USM - Canon EF 70-200mm f/4.0 L IS USM - Canon EF 1.4x III Extender - Sigma 150mm F/2.8 EX APO DG MACRO HSM

                  Comment


                  • #10
                    Re: Mijn brug naar Elysium

                    Kan mij ook bekoren, hou hier wel van

                    Comment


                    • #11
                      Re: Mijn brug naar Elysium

                      Zachte kleuren, dromerige sfeer. Meer moet dat niet zijn.
                      Touch the Earth...Gently
                      www.passionsenfrance.com

                      Comment


                      • #12
                        Re: Mijn brug naar Elysium

                        Iedereen bedankt die gereageerd heeft. En natuurlijk ook de kijkers.

                        Soms zoek ik wel eens graag extremen vandaar hier een woordje hoe dit beeld ontstaan is.
                        Deze foto is een hdr van 5 ter plaatse genomen opnames van onderbelicht naar overbelicht. Ik wilde per sé de beweging in het water maar er stond weinig wind. Daarom werd één van de vijf opnames gemaakt met gestackte ND8 en ND4. (Bij gebrek aan een ND10)
                        Misschien overdreven...maar uitersten. Door de ene gesmaakt door andere minder.


                        Oorspronkelijk geplaatst door Felix69 Bekijk bericht
                        Een mooie sfeerfoto van een brug die naar het oneindige loopt met zachte kleuren. Vraag me af als het toch bewerkt is waarom dat torentje of zoiets op de brug niet is weg gekloond. Dan zou ze voor mij helemaal af zijn Marc. Maar dat mijn eigen mening hoor en laat de keuze aan u.
                        Dit knalgele tuig hangt daar al geruime tijd en denk ik is nodig om de brug te onderhouden. Ik had het dan vijf keer moeten wegclonen. Dus ook voor Jessey de reden dat ik geen 5 exifs meegeef.

                        Oorspronkelijk geplaatst door !Karen Bekijk bericht
                        Precies een populaire brug
                        Ik vind het een mooie! De stenen zijn voor mij een meerwaarde.
                        Inderdaad populair Karen...want telkenmale je daar komt heb je andere omstandigheden.

                        Oorspronkelijk geplaatst door G.R. Bekijk bericht
                        Jep, zoals de romeinen zeiden "ieder trekt de zijnen" en toen hadden ze nog geen fototoestel ! Opname zeer goed alsook de sfeer, enkel de roze kleur spreekt me minder aan, da's persoonlijk natuurlijk.
                        Dat vrouwtje, vogeltjes, kodakske, thermoske café enz. dat spreekt me dan wel aan, loop daar ook al eens rond en denk dan iedere keer : "Als nu de Marc eens hier was dan konden we naar de romeinen gaan !"
                        En meer Raymond...wil zelfs alles wat ik opsom met je delen...behalve het vrouwtje dan

                        Groetjes
                        Marc
                        Perfectie is niet haalbaar, daarom eisen we ze van de anderen. (Tolstoi)

                        Comment


                        • #13
                          Re: Mijn brug naar Elysium

                          mooi
                          maar hier hou ik niet van die pastelkleurtjes.
                          Moet daar ook eens mijne ND10 gaan uittesten (nog altijd niet gebruikt )
                          ik probeer...
                          mijn Fijsboecq en mijn flickr

                          Comment


                          • #14
                            Re: Mijn brug naar Elysium

                            Vind deze foto ook zeer mooi... de stenen vooraan zijn ook voor mij een meerwaarde.
                            Canon EOS 1100D EF-S18-55mm f/3.5-5.6 IS II

                            Comment


                            • #15
                              Re: Mijn brug naar Elysium

                              inkaderen en direct aan de muur

                              Comment

                              Working...
                              X