Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Mijn brug naar Elysium

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Mijn brug naar Elysium

    Merci Jan en Pokemieke.
    Het lag zeker niet in mijn bedoeling dat je al m'n oude koeien uit de gracht zou halen...
    Ik voel me zeker niet tekort gedaan qua aandacht
    Je hoeft dat ook niet op jullie persoonlijk te nemen wat ik schreef in het topic van Jan. Het was meer...proberen uitleggen waarom één foto misschien meer of minder aandacht zou kunnen krijgen dan een andere foto. Wie het schoentje past zal het wel aantrekken.
    Er zijn buiten mijn foto's veel foto's die wat meer aandacht zouden kunnen krijgen. En ook al ben je technisch nog niet genoeg onderlegd Pokemieke om te gaan discuteren over diafragma of sluitertijden kan je gerust op iemand zijn foto schrijven waarom je hem wel of net niet mooi vind. Je gaat er zelf van opsteken. Geloof me vrij.
    Sla je de bal eens mis...geen probleem...heb dat ook nog voor

    Toch bedankt en 'k zou zeggen post maar...en doe je best op je foto's.

    Groetjes
    Marc
    Perfectie is niet haalbaar, daarom eisen we ze van de anderen. (Tolstoi)

    Comment


    • #17
      Re: Mijn brug naar Elysium

      Je hebt het goed uitgelegd hoor. Ik heb het ook met aandacht gelezen en ben het eens. Het gebeurd wel eens dat mooie werken door de drukte inderdaad verloren gaan.
      En ik spreek ook niet over eigen werk hoor. Soms gewoon iets dat ik niet gezien heb en plots tevoorschijn komt.

      Comment


      • #18
        Re: Mijn brug naar Elysium

        Persoonlijk vind ik dat hij iets scherper mocht, de voorgrond en de brug. Wel heel veel roze sfeer.
        Ideaal voor een vrouwtje, kodaksje, natuur, veugeltjes en ouw thermos kaffie.
        facebook
        Je ogen zijn de lamp van je ziel, en je hart hoort een van de parels van je geluk te zijn. Jill.

        Comment


        • #19
          Re: Mijn brug naar Elysium

          Mooi dromerig plaatje.
          Een oneindige brug, net zoals in een droom waarbij de andere kant buiten bereik ligt, en ongrijpbaar is.
          Groetjes,
          Dominic

          Comment


          • #20
            Re: Mijn brug naar Elysium

            Mooi! Precies wel een lange brug...net of je wordt meegezogen in de diepte... en dan het water dat zowat rokerig overkomt! Mysterieus...
            Nikon D7100 + Nikon 70-200mm f4 + Nikon 85mm f 1.8 AF-S + Sigma 150mm f 2.8 EX DG OS HSM + Sigma 18-35 f1.8 DC HSM ART

            Comment


            • #21
              Re: Mijn brug naar Elysium

              Bedankt Loeky, Jill, Zibro en Roeliee.
              Heb het geschreven Jill...ben bereid daar alles te delen met iedere Bd'er...behalve het vrouwtje dan
              Roeilee: 5022 meter

              Groetjes
              Marc
              Perfectie is niet haalbaar, daarom eisen we ze van de anderen. (Tolstoi)

              Comment


              • #22
                Re: Mijn brug naar Elysium

                Ik vindt hem mooier zonder de stenen Marc, is maar mijn mening hé...de kleurtjes storen mij hier niet.
                Mvg.

                Comment


                • #23
                  Re: Mijn brug naar Elysium

                  Oh, maar oude koeien zijn ook de moeite waard

                  Trouwens, is het misschien wel indirect te wijten aan het ander topic, maar ik had gewoon nog niet de tijd genomen om via een 'member' rechtstreeks op zoek te gaan naar zijn/haar posts. Bij deze heb ik ook dat weer even uit kunnen proberen. En geef toe, als iemand leuke dingen toont hier, kunnen we er alleen maar van bijleren, zoals je zelf ook aangeeft. Dus bedankt voor je actieve bijdragen, zo leer ik nog het snelst.
                  Canon EOS 1100D EF-S18-55mm f/3.5-5.6 IS II

                  Comment


                  • #24
                    Re: Mijn brug naar Elysium

                    Bedankt Jean-Luc en Pokemieke.

                    Ik dacht Jean-Luc dat de stenen bijdragen aan de diepte, is bijgevolg opzettelijk zo gekadreerd. Als ik deze er af haal wordt het wel een heel smal strookje hé

                    Groetjes
                    Marc
                    Perfectie is niet haalbaar, daarom eisen we ze van de anderen. (Tolstoi)

                    Comment


                    • #25
                      Re: Mijn brug naar Elysium

                      Ik vind de kleuren prachtig!! Heel mooi!
                      Nog zoveel te leren!!
                      Mijn fanpage: https://www.facebook.com/MooiFotografie?ref=hl
                      Mijn website: http://mooifotografie.com/

                      Comment


                      • #26
                        Re: Mijn brug naar Elysium

                        Oorspronkelijk geplaatst door Brombeer Bekijk bericht
                        Roeilee: 5022 meter
                        Phoe...das een eind! Maar toch kan hij niet tippen aan deze: http://nl.wikipedia.org/wiki/Vasco_da_Gama-brug. Maar liefst 17km lang! Vorig jaar nog over gereden, komt écht geen einde aan!
                        Nikon D7100 + Nikon 70-200mm f4 + Nikon 85mm f 1.8 AF-S + Sigma 150mm f 2.8 EX DG OS HSM + Sigma 18-35 f1.8 DC HSM ART

                        Comment

                        Working...
                        X