Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Ken je onze belgiumdigital.comFacebook groep al? Dé plaats voor foto's, feedback en aankondigingen!
Staat er goed op Marc.
Volgens mij wordt de foto nog beter met bovenkant een stukje eraf, dus onderkant behouden en 2/3 uitsnede van maken. Je krijgt dan een sterker beeld waarbij de glijvlucht er beter uitkomt doordat er dan meer ruimte onderaan overblijft dan bovenaan.
Iets om zeker rekening mee te houden bij het bepalen van je compo is de stand van de vleugels en wat de vogel juist aan het doen is op dat moment
Soit dat terzijde, duidelijk is hier het verschil in kb waar te nemen qua detaillering maar ook qua kleur en artefacten die optreden door de extra compressie.
Ik probeer hier al lang mensen te overtuigen dat een foto op deze grootte toch minimaal 200kb zou moeten zijn om deftig over te komen, niet iedereen gaat hier in mee.
Dat je net die extra ruimte betaald hebt is een spijtige zaak, maar persoonlijk zou ik snel toch een andere oplossing zoeken.
Het is misschien wel verloren geld maar zoals nu is het verloren moeite om een foto te plaatsen waarbij de host 'm volledig teniet doet aan kwaliteit.
De ruimte die je hier op BD beschikbaar hebt is een prima oplossing !
bvb een gratis account op 500px is ook heel goed te doen en daar worden je foto's ook niet verkleind.
Maar er zullen nog wel meer mogelijkheden zijn uiteraard ...
Mag ik nog meedoen Marc ? En mag ik je eerste een knappe foto vinden Ik hoop dat je uit het kluwen van... geraakt, succes
Sieg zijn opmerking i.v.m. compo zou ik toch ook eens overwegen.
Marc,
Neem een gratis dropbox voor je tijdelijk probleem.
Met een vijftal Gig kun je toch een tijdje door om foto's aan 300KB te plaatsen en kun je op je gemak uitkijken naar een host die je voorkeur verkiest.
Groetjes,
Yoeri
Nogmaals iedereen hartelijke dank voor het meedenken en de tips.
Had hier nog een "slapende" dropbox zitten en heb hem terug wakker gemaakt...Die kwaliteit komt wel degelijk overeen met hetgeen ik beoog.
Merci
Marc
Perfectie is niet haalbaar, daarom eisen we ze van de anderen. (Tolstoi)
Comment