Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Een klein visje op het droge. :) (+ 2 ups)

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Een klein visje op het droge.

Djivan, om eerlijk te zijn, ik ben het een beetje beu dat iedereen hier zo begint te 'zagen'.
    Je weet goed genoeg ik tegen kritiek kan, maar de manier waarop vind ik de laatste tijd een beetje anders geworden. Ik vind ook dat jij veranderd bent, ja sorry ik vind dat.
    En ik word ook af en toe es boos of zo hoor, ben ook maar een mens. 't Moest er ook es uit, 'k ga me niet exuzeren maar ok, zal de volgende x wel op mijn taal letten.
    Ik ben geen arrogante, maar maak af en toe ook m'n fouten ja.

't Is toch waar allee, als mensen die in SC zo'n dingen posten kan het allemaal, en is het overal waaaauw, (daarom niet van jouw he) post je hier iets in de beginnershoek dat technisch niet ok is, is het een heel spel. Gewoon mooi vinden kan toch ook nog? Of niet dan.

En dan komt Bouk nog es af met het regeltje, 'k wordt dan helemaal onnozel, vandaag toch.
    facebook
    Je ogen zijn de lamp van je ziel, en je hart hoort een van de parels van je geluk te zijn. Jill.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jill.tje Bekijk bericht
      Djivan, om eerlijk te zijn, ik ben het een beetje beu dat iedereen hier zo begint te 'zagen'.
      Je weet goed genoeg ik tegen kritiek kan, maar de manier waarop vind ik de laatste tijd een beetje anders geworden. Ik vind ook dat jij veranderd bent, ja sorry ik vind dat.
      En ik word ook af en toe es boos of zo hoor, ben ook maar een mens. 't Moest er ook es uit, 'k ga me niet exuzeren maar ok, zal de volgende x wel op mijn taal letten.
      Ik ben geen arrogante, maar maak af en toe ook m'n fouten ja.

't Is toch waar allee, als mensen die in SC zo'n dingen posten kan het allemaal, en is het overal waaaauw, (daarom niet van jouw he) post je hier iets in de beginnershoek dat technisch niet ok is, is het een heel spel. Gewoon mooi vinden kan toch ook nog? Of niet dan.
      Ik denk niet dat ik ergens gevraagd heb om U te excuseren ????
      Ik schrijf mijn gedacht en U schrijft uw gedacht (wat gerust mag/moet, ik heb olifantenvel met uitzondering als ze met bommen beginnen), maar van de één wordt het blijkbaar geaccepteerd en van de ander niet.
      Groetjes

Comment

Ja man, ik doe ook eens mijn mond open hoor...
        Ik zèg toch ook niet dat je gezegd of gevraagd hebt om mij te exuzeren?
        Zie je, dat bedoel ik dus, zo kan je nog lang heen en weer gaan he...
        facebook
        Je ogen zijn de lamp van je ziel, en je hart hoort een van de parels van je geluk te zijn. Jill.

Comment

Jill.tje

voor mezelf ben ik hier vooral actief om iets te proberen bijleren. En ik denk ook dat dit de bedoeling is van een fotoforum.
          Neen, voor mij is niet alles wat in SC komt evangelie of zoals jij het zegt wauw...
          Steeds probeer ik de mening van de TS te respecteren. En daarom hoef ik het niet eens te zijn met TS.
          Wat mij vooral opvalt is dat sommige mensen (zonder te veralgemenen - en je hoeft dat zeker niet op jezelf te reflecteren) liever NIET horen wat eventueel beter zou kunnen aan de foto.
          Als er één persoon op mijn foto zegt dat hij artefacten ziet dan begin ik te zoeken...als er vijf andere zeggen dat ze het ook zien...dan zit ik inderdaad met een probleem...
          Van mij mag je aannemen, als ik een mening formuleer dat dit geen evangelie is en vooral vrijblijvend...

Anderzijds, voor mij persoonlijk, buiten er iets van opsteken...blijf ik er bij dat de meesten onder ons hier, er hun boterham niet moeten mee verdienen en dat het leuk moet blijven.
          Hetgeen Djivan aanhaalt als reden waarom hij besluit er niets van af te kennen komt iedereen wel eens tegen...Maar...het zijn vrijblijvende meningen en zeker het "kreften" niet waard.
          Ook dit is mijn mening...maar het staat eenieder vrij er mee te doen wat hij/zij wil

Groetjes
          Marc
          Perfectie is niet haalbaar, daarom eisen we ze van de anderen. (Tolstoi)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jill.tje Bekijk bericht
            ... Gewoon mooi vinden kan toch ook nog? Of niet dan.
            ja wel, maar daar heb je toch niets aan.
            in beginnershoek en in beoordeling gaat men vaak verder in op een opname dan in Showcase.
            waar beginnershoek een beoordeling volgens mij ook voor bedoeld zijn.?
            grt,bouk.
            wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
            http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
            https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Zonder er iets van te kennen: voor mij mag het de tweede foto zijn. Ik vind opnames waarbij die kleintjes met iets totaal anders bezig zijn dan met de fotograaf heel schattig.

Oorspronkelijk geplaatst door Brombeer Bekijk bericht
              dat de meesten onder ons hier, er hun boterham niet moeten mee verdienen en dat het leuk moet blijven.
              Mooie samenvatting.
              Groetjes,
              Dominic

Comment

voor mij mag het de laatste zijn
                maar ik kan die eerste zeker ook smaken hoor, ik vind dat dit hier wel past bij deze foto....
                FLICKR PHOTOSTREAM
                Just try to comprehend that which you'll never comprehend

Comment

Mijn voorkeur gaat ook naar foto 2, trouwens een wolk van een baby hoor.Mvg Yves.
                  What you see is what you get

Comment

Nog bedankt om het kijken en het schrijven.
                    facebook

Comment

De laatste de beste. Jill ik versta uw frustratie wel betreffende SC en volg deze ook, mijn advies trek het U niet aan en geniet van het fotograferen.
                      Hoe een snapshot verbeteren? Klik hier!
                      flickr

Comment

ik vind de tweede de leukste.....buikgevoel
                        groetjes aline

Comment

Ik kies voor 1ste update nu (de 2de foto) en vind het plaatje nog mooier.
                          mvg,
                          Eddy
                          Smaken verschillen

Comment

Amai, amai 't gaat hier weer hard !

Ik ga voor de tweede ondanks de belichting, maar ik mis wat scherpte.

Hieronder een link naar je foto; bewerkt met Nik software, de belichting wat aangepast en ook wat verscherpt. Misschien is het niet wat je bedoelde ? Dan haal ik de link weg.

http://imageshack.us/photo/my-images...20update2.jpg/
                            Photography is an art of observation.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door eos550 Bekijk bericht
                              De laatste de beste. Jill ik versta uw frustratie wel betreffende SC en volg deze ook, mijn advies trek het U niet aan en geniet van het fotograferen.
                              Dat vind ik er ook van zie!

Trouwens, dat modelletje zal je nog menig prettig uurtje verschaffen. Die kijkers!
                              Voor mij de eerste.
                              Touch the Earth...Gently
                              www.passionsenfrance.com

Comment

Dank jullie wel om de nog toegekomen reacties hihi.
                                Ja Pixxel was het efkes...
                                Mooie link van jouw, persoonlijk zie ik ook nog steeds liefst de eerste, omdat ik nog geen balans vind in mijn bewerking bij deze foto.
                                Mag ik weten welke -hoe heet je dat nu- eu, stand, in de nikon software je genomen hebt? Ik heb die ook, silver effex?
                                Ik had de klassieke omzetting genomen in silver effex, en dan nog in de curven gespeeld.
                                Ga het ook nog eens proberen. Mag mss inderdaad nog wel wat scherper.

Ja Marie-Anne, i'm totaly in love he haha.
                                facebook

Comment

Working...
                                X