Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Ken je onze belgiumdigital.comFacebook groep al? Dé plaats voor foto's, feedback en aankondigingen!
Staat er mooi op, hoewel ik absoluut geen liefhebber ben van dat gebouw.
Maar ik heb er ook niets tegen als iemand dit wel mooi vind. Hooguit zal
ik eens fronsen en verder wandelen... de stad in, waar het wel mooi is.
Ik zie het knappe niet.
Nogal onrustig, geen aandachtspunt.
Ik wel Plaatwerker. Ik kan dit beschouwen als een abstract met een heel mooie vlakverdeling en zeker niet als een mislukte foto... die naderhand bij gebrek aan beter tot een abstract omgevormd werd. (Dit heeft absoluut geen uitstaans met andere abstracte werken op dit of enigerlei ander forum.)
Het is ook niet het gebouw dat ik hier bekijk maar het werk van Noenkel en zijn idee er achter.
Groetjes
Marc
Perfectie is niet haalbaar, daarom eisen we ze van de anderen. (Tolstoi)
Ik zou nog ietsje meer croppen maar dat is persoonlijk.
Beide stukje muur weg de schuine lijn van boven links laten vertrekken en zorgen dat je het stukje plafond eraf cropt dan heb je 100% te pakken.
[QUOTE][/Ik zou nog ietsje meer croppen maar dat is persoonlijk.
Beide stukje muur weg de schuine lijn van boven links laten vertrekken en zorgen dat je het stukje plafond eraf cropt dan heb je 100% te pakken.
QUOTE]
was ook mijn gedachte toen ik het zag. En misschien maar is slechts een suggestie het grijsvlak rechts zwart maken. Dan krijg je denk ik meer diepte, je valt als het ware in een zwart gat.
Ieder kijkt op zijn manier hé Noenkel De twee bandjes beton als omkadering (tussen begin en einde) vind ik met aandacht bekeken en weet dat te waarderen. Lijnen en vlakken diagonaal doortrokken met kleurrijke verticale lijntjes, als ritmische muziek op een partituur, ja laat mij dat maar mooi vinden
Comment