Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Route 62 South Africa

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Route 62 South Africa



    UPDATE


    Verkeersbord had ik precies langs de achterkant mee, dus heb ik ook maar weggelaten. Afsnijden maar aspect ratio behouden, of toch enkel het bovenste stuk afknippen?
    Dank voor de feedback, had zelf ook graag een foto gehad in het midden van de weg, maar dat is me wegens omstandigheden niet gelukt
    Last edited by Schaemelhout; 28 maart 2013, 19:54.

  • #2
    Re: Route 62 South Africa

    De lucht en wolken staan er mooi op. Het lage standpunt is leuk om de lengte van de route weer te geven.
    Ik had hem wel graag in het midden van de weg gezien zodat je de stippellijnen kunt volgen. Ook het verkeersbord mag opgelicht worden (als het niet volledig is dichtgelopen) en eventueel Mega Mindy wegpoetsen (vogel of vliegtuig?).
    De lensflare vind ik passen bij route66...

    Comment


    • #3
      Re: Route 62 South Africa

      Dacht ook al dat er een fruitvliegje op mij monitor zat.
      Leuke inventieve plaat ,maar ik zou denk ik toch overwegen, om net boven het mooie wattige wolkje af te snijden.
      In de eerste plaats komt de focus dan meer op "het" punt in de verte te liggen, en niet onbelangrijk ben je de flares en het iets te doordrukte gedeelte kwijt.
      Groeten,
      Johan
      Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

      Vriendelijke groeten, Johan

      Comment


      • #4
        Re: Route 62 South Africa

        Het doet me denken aan een tentoonstelling over fotografie. Daar stond ook een beeld in die aard. Nou vlekje wegwerken en beeld is ok.

        Comment


        • #5
          Re: Route 62 South Africa

          Oorspronkelijk geplaatst door Johan1956 Bekijk bericht
          Dacht ook al dat er een fruitvliegje op mij monitor zat.
          Leuke inventieve plaat ,maar ik zou denk ik toch overwegen, om net boven het mooie wattige wolkje af te snijden.
          In de eerste plaats komt de focus dan meer op "het" punt in de verte te liggen, en niet onbelangrijk ben je de flares en het iets te doordrukte gedeelte kwijt.
          Groeten,
          Johan
          Hier volg ik volledig.
          Groetjes

          Comment


          • #6
            Re: Route 62 South Africa

            Een ufooooo !!!
            Haha, leuk standpunt.
            facebook
            Je ogen zijn de lamp van je ziel, en je hart hoort een van de parels van je geluk te zijn. Jill.

            Comment


            • #7
              Re: Route 62 South Africa

              Oei, waarom is dat verkeersbord weg ? Die maakte echter voor mij de foto.

              Comment


              • #8
                Re: Route 62 South Africa

                Oorspronkelijk geplaatst door Schaemelhout Bekijk bericht
                UPDATE

                Verkeersbord had ik precies langs de achterkant mee, dus heb ik ook maar weggelaten. Afsnijden maar aspect ratio behouden, of toch enkel het bovenste stuk afknippen?
                Dank voor de feedback, had zelf ook graag een foto gehad in het midden van de weg, maar dat is me wegens omstandigheden niet gelukt
                Ik had in mijn gedachten om de breedte in stand te houden. (maar het is uw foto )
                Groeten,
                Johan
                Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

                Vriendelijke groeten, Johan

                Comment


                • #9
                  Re: Route 62 South Africa

                  Ik zou persoonlijk alleen die UFO weggehaald hebben,
                  en verder helemaal niets aan het beeld veranderd hebben.
                  De foto's met de strepen van route 66 kennen we allemaal,
                  deze is anders, maar daarom zeker niet minder goed voor mij.
                  Mooie diepte in het beeld, en door het standpunt, en de lijnen,
                  verkeersbord hoort er bij voor mij, lensflares mogen er voor mij ook bij, beetje sfeer...
                  Het verkeersbord op zich brengt enkel bij, dat het weinig bijbrengt op de weg,
                  die oneindig lijkt, is een stuk van het verhaal.
                  Mocht je nu andersom gefotografeerd hebben, met de zon in de rug, en de duiding op het verkeersbord
                  erbij, zou het misschien nog meer bijbrengen, maar dan zijn we inmiddels een andere foto aan het maken,
                  en daar moet je voor terug, en vermoedelijk zit dat de eerste jaren er niet meer in .

                  Comment


                  • #10
                    Re: Route 62 South Africa

                    toffe foto
                    voor mij zeker de eerste!
                    al weet ik niet of ik die UFO er niet of wel zou op gelaten hebben?
                    ik probeer...
                    mijn Fijsboecq en mijn flickr

                    Comment


                    • #11
                      Re: Route 62 South Africa

                      Ik vind de tweede foto het mooist.
                      De lucht ziet er beter uit zonder die flare, vliegtuig en de bovenste wolkjes.
                      Canon 7D Mk II - Canon 5D Mk II - Canon EF 17-40mm F/4.0 L USM - Canon EF 300mm f/4.0 L IS USM - Canon EF 400mm F/5.6 L USM - Canon EF 70-200mm f/4.0 L IS USM - Canon EF 1.4x III Extender - Sigma 150mm F/2.8 EX APO DG MACRO HSM

                      Comment


                      • #12
                        Re: Route 62 South Africa

                        Ook voor mij enkel het stipje ( ufo of watdanook ) weghalen en dan heb je zeker een toppertje dat gezien mag worden !

                        Mvg John
                        http://www.flickr.com/photos/johncoopmans/

                        Comment


                        • #13
                          Re: Route 62 South Africa

                          Volg voorgangers,grts,jozef
                          Hij ging met de TIJD mee,en is nooit terug gezien !!!

                          Comment


                          • #14
                            Re: Route 62 South Africa

                            Oorspronkelijk geplaatst door jozef De Ryck Bekijk bericht
                            Volg voorgangers,grts,jozef
                            Dan moet je in de kerk zijn .

                            Er staan zeker drie verschillende meningen.

                            Comment

                            Working...
                            X