Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

sneeuwschilderijen

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• sneeuwschilderijen

1.

2.

3.

Re: sneeuwschilderijen

Leuk idee, mischien ergens een tekst bij plaaatsen.
    Ro bby BB
    Minder tijd achter de computer
    Is meer tijd achter de camera

Comment

Ware mooi geweest indien je nog even verder had gezocht, en er een mooi
      verhaal mee verteld had. Als iemand dat kan, ben jij het wel. Het zou dan
      een zachte prelude zijn op de verschrikkelijke sneeuwman. Maar ik vind de
      foto's zo ook wel leuk. Zoals we als kind dieren herkenden in de wolkjes en
      wat is er nu mooier dan kind zijn en dat blijven. Ook in de fotografie.

Comment

Vooral die tweede vind ik heel leuk!
        Touch the Earth...Gently
        www.passionsenfrance.com

Comment

leuk en goed gezien hoor.
          ga voor het taxhondje.
          grt,bouk.
          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

deze zijn leuk!
            bij de eerste en tweede kan ik me iets voorstellen, maar bij de derde haal ik er niet meteen iets uit. Ik zal nog wat langer kijken
            FLICKR PHOTOSTREAM
            Just try to comprehend that which you'll never comprehend

Comment

Nou dan maar. Iedereen kent de Ijzige koele harde sneeuwkoningin. Alles en iedereen die ze tegenkomt veranderd ze in één of ander gedrocht. Vandaar dat ze omsingeld is door de meest rare figuren. Dik aangekleed en verscholen in het struikgewas en nieuwgierig als ik was wou ik haar toch eens ontmoeten. Zien of die verhalen wel degelijk een waarheid inhielden. Het werd wachten, de uren gingen voorbij. Maar naarmate de tijd verstreek, werd het ook steeds kouder en kouder. Zou ze in aantocht zijn ?
              Eerst stuurde ze haar sneeuwvogel. Een rare vogel, dat geef ik toe en niemand had ze denk ik ooit gezien. Ze kwam kijken of de kust veilig is. Zou die koningin bedeesd zijn dacht ik ? Maar heel snel daar op volgde haar sneurhond. Leek op eerste zicht een lief keffertje, maar vergis je niet... met mijn eigen ogen zag ik toen hij een muis ontdekte hij erop af vloog, hardhandig beet en deze muis werd in een sneeuwmuis omgetoverd. Dus bleef ik heel stil want ik wou dat hij me niet zag. Ook de vogel bleef rondvliegen en ze scheen hem te vertellen waar hij moest zijn. Gelukkig was ik redelijk goed verscholen.
              Ik was zo gefascineerd door het spektakel dat ik niet merkte dat er nog zo'n wangedrocht op uitkijk stond. een soort gier. Hij at op al wat niet snel genoeg uit de voeten kon. Hij bracht de dood. Jullie kunnen jullie wel indenken dat ik nu begrijp waarom er soms mensen de vriesdood sterven. De koningin heb ik wel niet gezien. Ik vermoed dat ze wachtte tot er een flink pak sneeuw lag. En ik vroeg me af hoe lang die gedrochten nog zouden blijven. Maar na deze gedachten verdwenen ze alledrie heel snel uit mijn zicht en gingen dieper het land in. De sneeuwvlokken begonnen weelderig te vallen.
              Voor mij was de pret uit. Ik had ze nog snel kunnen kieken, want anders zouden jullie me niet geloven. Wat een avontuur, wat een kou vooral snel ging ik naar huis om de foto's te ontwikkelen en ze te laten zien. Stijf, trillend met een glaasje wijn om me op te warmen. Kon ik nog wel werken aan de foto's... maar het verhaal. 'T ja, ik wist niet of ik ze erbij moest plaatsen. Je weet wel niet lezen voor het slapen gaan. Voortaan zullen jullie wel anders kijken naar het vallend sneeuw. Daar ben ik zeker van. Trouwens ik ook. Het verhaal zal ik steeds voor ogen houden.
              Veel leesgenot.

Comment

Je fantasie en creativiteit is niet alleen in je foto's te vinden
                mvg,
                Eddy
                Smaken verschillen

Comment

Loeky,
                  jouw fantasie is grenzeloos
                  Ben er soms wel een beetje jaloers van
                  Vooral je "ijskonijn" vind ik leuk. (Of is het een teckel met konijne-oren ? )

Groetjes
                  Marc
                  Perfectie is niet haalbaar, daarom eisen we ze van de anderen. (Tolstoi)

Comment

wanneer een teckeltje rent heeft ie zo'n oren hoor
                    ik probeer...
                    mijn Fijsboecq en mijn flickr

Comment

Loeky schitterend om die 'vergankelijke kunst' in beeld te brengen. De eerste en de tweede doen het zeer goed door het sterke contrast. Proficiat, daar hou ik van
                      Kunst is genieten - genieten is een kunst !

Comment

Mijn dank aan allen die kwamen kijken en vooral diegenen die hun bevindingen neerschreven.

@ G.R. Ik zal eens die laatste nog eens in handen nemen. Bij de twee eersten heb ik de hoofdoorzaak en doordrukken gebruikt, bij zulk tafereel zijn dat handige bewerkingen.
                        Bij de laatste ben ik het misschien vergeten ofwel heb ik teveel aan het schuivertje gezeten.

Comment

Je bent weeral creatief bezig geweest hé Loeky, mooi gedaan !
                          Mvg.

Comment

Working...
                          X