Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Mooi portret op zich, maar omzetting komt mij iets te vlekkerig over .... Omzetting eigenhandig gedaan of via een filtertje van Niksoftware ?
Zou misschien ook nog eens proberen om dat paaltje vanuit de linkerschouder weg te doen als het mogelijk is.
deka
There is a crack in everything, that's how the light gets in. ( L. Cohen )
Mooi portret op zich, maar omzetting komt mij iets te vlekkerig over .... Omzetting eigenhandig gedaan of via een filtertje van Niksoftware ?
Zou misschien ook nog eens proberen om dat paaltje vanuit de linkerschouder weg te doen als het mogelijk is.
deka
Voor mij ziet het er uit als een Niksoftwareprodukt waardoor het een plakje
lijkt van een eenheidsworst.
Compositie voor mij verder wel prima hoor.
deka
Is idd met Nik gedaan, ik zal deze avond nog ééns kijken ivm het paaltje.
Vind de laatste ook mooie was er geen lamp in de directe omgeving.
Als je de foto geopend hebt klik op Laag vervolgens op Matting daar heb je de mogelijkheid om Witte - Zwarte randen te verwijderen.
Baad het niet schaad het ook niet
tja, Nik
ik haal ze d'r ook zo uit hoor.
Maar 't is niet omdat je Nik gebruikt dat het een eenheidsworst word
je hebt 'kweetnieoeveel mogelijkheden die je dan nog kan met kweetnieoeveel aanpassingen kan ...euh... aanpassen.
Ik heb hier trouwens nog nooit eentje geplaatst zonder aanpassingen buiten de eigenlijke presets
enne, dat "paaltje", ik dacht een touw, stoortde mij niet
tja, Nik
ik haal ze d'r ook zo uit hoor.
Maar 't is niet omdat je Nik gebruikt dat het een eenheidsworst word
je hebt 'kweetnieoeveel mogelijkheden die je dan nog kan met kweetnieoeveel aanpassingen kan ...euh... aanpassen.
Ik heb hier trouwens nog nooit eentje geplaatst zonder aanpassingen buiten de eigenlijke presets ...
Jazeker, olifanten hebben heel verschillende slurven.
Comment