Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Zal waarschijnlijk niet passen in studio&glamour
Toch mooi hoe deze persoon loskomt van je achtergrond
Zit precies wat halo rond het hoofddeksel.
Ook wat vlekken in gezicht en achtergrond.
Maare..zou toch eerst zelf nog moeten bewijzen dat ik het beter zou kunnen.
Groetjes
Marc
Perfectie is niet haalbaar, daarom eisen we ze van de anderen. (Tolstoi)
Voornamelijk één vlek in het gelaat die opvallend is haalt de foto naar beneden, dit had je moeten zien Vosse. Spijtig toch van zo'n knappe opname, maar retoucheren en alle leed is voorbij
Bedankt voor jullie reacties, ik had die plek al gezien op mijn raw maar niet weggedaan. Komt zeker niet door de bewerking.
Dus nu een up erbij gezet zonder de vlek. De halo komt niet van de bewerking denk ik, maar van het felle zonlicht (kan je zien aan zijn hoofddeksel of hoe noem je zoiets...) Pas op, ik kan ook fout zijn hé
Groetjes
Jean-Luc.
Bedankt voor jullie reacties, ik had die plek al gezien op mijn raw maar niet weggedaan. Komt zeker niet door de bewerking.
Dus nu een up erbij gezet zonder de vlek. De halo komt niet van de bewerking denk ik, maar van het felle zonlicht (kan je zien aan zijn hoofddeksel of hoe noem je zoiets...) Pas op, ik kan ook fout zijn hé
Groetjes
Jean-Luc.
Groetjes
Mar
Perfectie is niet haalbaar, daarom eisen we ze van de anderen. (Tolstoi)
Groetjes
Jean-Luc.
Jean-Luc je bent een wonder hier, een schat van een mens ! Dit is ongeveer de eerste keer dat ik een dergelijke menselijke taal en reactie lees, een verademing
Van communicatie en relativering gesproken, proficiat, het werkt aangenamer, opener en stimulerend
Jean-Luc je bent een wonder hier, een schat van een mens ! Dit is ongeveer de eerste keer dat ik een dergelijke menselijke taal en reactie lees, een verademing
Van communicatie en relativering gesproken, proficiat, het werkt aangenamer, opener en stimulerend
Ik kan maar beamen wat G.R schrijft
mooie foto Jean Luc
mvg jako
Nikon D7200 NIKON AF-S 17-55 IF ED 2.8 , 50 1.8 Nikon AF-S VRII 70-300 F4.5 - 5.6
Comment